Recenze (917)
Wonka (2023)
Docela dívatelný film, zvlášť když si při jeho sledování dáte čokoládové bonbony Lindor s šedesátiprocentním obsahem kakaa.
Ad Astra (2019)
Bohužel jsme ve vesmíru sami. Mluvil jsem s jedním ufonem a ten mi to potvrdil.
Neobyčejné životy - Jiří Štěpnička (2012) (epizoda)
Hlavně že umí vyplnit svoje "iniciály" do herecké knížečky. Ynteligent.
Závislost (1979)
Máničky zpovídal Spejbl a všechno to jistil Hurvínek.
Rytmus (1982) (pořad)
Špinarka, Petra Janů a kupa sraček.
Tři krtci pod Prahou (1974) (TV film)
Planďáky se záložkama, safari sáčka, košile s obrovskými límci, šedivé ulice s embéčkama, prostě nostalgie jak prase. Jinak celkem průměr.
Bakaláři - Telefon (1977) (epizoda)
Dětinská hovadina, která je zajímavá jen celkem věrně zachycenou pracovní morálkou za socíku.
Poisson d'avril (1954)
Louis de Funès: 35:50 - 44:20
Sledování (1998)
Originální nuda. Asi jako ty trenky na šňůře.
Shrapnel (2023)
Kdyby film skončil položením Garzovy hlavy na oltář Santissima Muerte, tak bych možná vypálil celý zásobník. Každopádně je ale Kaufman podle mě nejlepší režisér béčkových filmů na světě.