Recenze (923)
Ted Lasso - Série 1 (2020) (série)
Poslední díl byl napínavější než finále mistrovství světa.
Euforie - Série 1 (2019) (série)
Nekompromisní manýristická nuda.
Pot, lesk a potlesk (1989) (TV film)
Poměrně zajímavé zobrazení úpadku kultury v pozdním období normalizace.
Boží mlýny - Provaz (2021) (epizoda)
Povedený úvodní díl, párkrát jsem se i nahlas zasmál, což se mi nestává často. A taky mě při sledování přestal bolet zub. Čtyřka vlevo nahoře.
Za láskou vzhůru (2016)
Moc mě to nebavilo. Ale já nejsem objektivní: mám 190 cenťáků.
Žena jde napřed (2017)
Skutečná malířka Weldonová se nejmenovala Catherine, ale Caroline, nebyla vdova, ale rozvedená, a byla původem Švýcarka. Namalovala čtyři portréty Sedícího býka, dva z nich se dochovaly.
Bakaláři - Kachýnky (1987) (epizoda)
Hele, správně se to jmenuje Kachýnky a je to docela prdel. Díky za opravu!
Zázračná planeta - Ostrovy (2016) (epizoda)
Escudo de Veraguas, Komodo, Madagascar, Isla Fernandina, The Snares, Seychelles, Christmas Island, Zavodovski Island.
Tajemství jejich očí (2015)
Počkejte si...počkejte si...počkejte si na ten závěr.
Tři vteřiny (2019)
Vymakaný děj, skvělí herci, napětí od začátku do konce. Výjimečný thriller.