Recenze (19)
Survivor Česko & Slovensko - Série 1 (2022) (série)
Jak vzít kámoše z Ameriky a zavraždit ho v Čechách...kamera a střih se snaží o maximální dramatičnost, bohužel to vypadá spíš komicky. Všechno co se tam děje, je natahované 4x opakovanými, zpomalenými záběry. Nuda, nuda a nuda.
Dexter - Nová krev (2021) (série)
Další sérii jsem si pustil jen kvůli nátlaku manželky. Ač nerad, tak musím uznat, že bych měl být své drahé polovičce velice vděčný. Málokdy se povede, aby si takovýhle comeback udržel téměř původní kvalitu. Jediné drobné mínus je to, že jak se story uzavře, jsem tipoval již zhruba ve třetím díle. Každopádně bych to přisuzoval spíš své skvělé intuici :) 9/10
Stud stranou (2022)
Mimořádný sopl, který vypadl psovi z pozadí. Tohle dává výrazům zbytečné a nesmysl naprosto nový rozměr.
Matrix Resurrections (2021)
Začátek plný očekávání, co nového pokračování přinese... Cca po hodině jsem pochopil, že byla jen lichá naděje. To nejlepší, co tenhle film nabídl, byly scény z předchozích dílů. Chybí tomu originalita. Člověk se neubrání srovnávání s předchozími díly, oproti kterým zde chybí jakýkoliv moment překvapení a místy nejasné vysvětlování nových a nepříliš logických věcí. Odpad, který odpadne do zapomnění.
The I-Land (2019) (seriál)
Tohle fakt nefunguje. Imbecilni postavy, nelogické dialogy, obrovská spousta logických lapsů. Člověk vůbec nerozumí vnitřním motivacím postav. Jeden velký exkrement LOST.
Deadly Class (2018) (seriál)
Shlédnuto tařka jedním dechem. Zajímavé prostředí, solidní interakce mezi postavami, které jsou obsazené neokoukanými herci. Napětí a násilí občas pročísnuté nějakým dobrým vtípkem. Výborné tempo, kdy je vaty minimum. Super, super.
Úniková hra (2019)
Když jsem šel na tenhle film, neměl jsem prakticky žádné očekávání, byl jsem však poměrně mile překvapen. Slabší začátek, skvělý, napínavý a vizuálně dobře udělaný prostředek a opět slabší konec. Kladně hodnotím racionální chování postav. Absence krve mi nevadí, nechápu proč tvůrci dávali část konce na začátek. Nešťastný tah. Celkovy dojem velmi dobrý, trochu mi vadila v některých ohledech přílišná podobnost se sérií SAW. Tvůrci si okamžitě připravili půdu pro další díl, což ve mě budí trochu skepse. Příjemných 65%
Ano, šéfová! (2018) (pořad)
Je možné klesnout ještě hlouběji?
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Pokleslá německá zábava...
Oni 2: Noční kořist (2018)
Tohle je něco naprosto příšerného. První díl mi i po letech utkvěl v paměti. Tohle se budu hodně intenzivně snažit, abych zapomněl. Naprostá ztráta času. Když nebudu posuzovat naprosto nepravděpodobnost toho celého, tak mi nejvíc vadilo, že motivace jednotlivých postav, proč dělají to, či ono nedává vůbec smysl. Je nutno zatleskat týmu, který se na tvorbě této parodie na horor podílel. Opravdu jste se překonali!! Nejvíc mě vytáčeli dospělí (rodiče), jejichž chování a přemýšlení bylo na úrovni osmiletého šíleného dítěte. Jejich potomci teenageři jsou sice trochu chytřejší, ale né o moc. Ztráta času... 20%