Recenze (88)
Ctihodný občan (2009)
půůůf....nooo...to je hodně dobrej film.
Hellboy Animated: Sword of Storms (2006) (TV film)
Pitomec :D
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
nejlepší díl Pottera
Krvavý diamant (2006)
Leonardo zářil ve třech filmech..Prokletý ostrov,Počátek a Krvavý diamant :)
The Maker (2011)
Ten konec
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
děsná blbost :D ..ale přeci jen...přijemní herci a hezká krajina ...jsou to slabší 3 ale jsou :)
Nekonečný příběh (1984)
Nejpohádkovější příběh.Hned po E.T. mimozemštanovi :)
Nespoutaný Django (2012)
nejlepší western všech dob,který už nikdy nikdo nepřekoná.TEČKA
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
dobré ale 91% je moc ..leda že by jsme počítaly samotného Julese Winnfielda(Samuel L. Jackson)..to potom jo..tam bych se nebál dát 95%
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
miluju ty masky :D