Recenze (27)
Obchod za rohem (1940)
Ač se děj odehrává v Budapešti, potěšila mě česká jména hlavních hrdinů:) Podoba s Láskou přes internet je více než podezřelá,scénu z první schůzky vykradli totálně:) Ale nemyslím, že jeden z nich nějak výrazně převyšuje ten druhý, každý má svá plus.
Život je krásný (1946)
Možná to není dokonalý film, ale kdybych mu dal míň než 5*, přišlo by mi to jako podraz. On je prostě tak hezkej, že mu to člověk nemůže udělat:)
Tak jde čas (1965) (seriál)
Výborná záležitost. Děj nic moc, ale zachraňují to skvělé herecké výkony, brilantní dialogy a hlavně ta podmanivá hudba! Pro fajšmekra požitek! "Jako písek v přesýpacích hodinách ubíhají dny našich životů.." Tak jde čas rulezzz!
Shaolin fotbal (2001)
Naprosto úžasnej film. Vyborná parodie všeho,ale hlavně sama sebe. Je dokonale zábavná a neuchyluje se k nechutnostem jak to v takových filmech bývá.
Devět královen (2000)
Mně se tenhle film líbil. Zajímavý příběh a dobře natočený. Vůbec mi to nepřišlo překombinované a užíval jsem si u toho mnohem víc než u jednoduššího Podrazu. Ale je pravda, že tady je zase mnohem méně umění..
Já, robot (2004)
Vyrovnané dílko. Odpočinkové, ale tak napínavé a zábavně, že musí nutně zaujmout i náročnější diváky. Ve srovnání s knihou dost jednoduché, ale není s ní v rozporu, jak zprvu vypadalo. To klišé trochu zabolí, ale neurazí. Myslím, že jde o velmi povedený film, který lze jen doporučit.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Mimořádně zdařilý seriál! Zajímavé prostředí, výrazné postavy a skvělý humor. Za nějaké díly bych dal hvězdiček 5.
Shrek (2001)
Promiňte, ale co se vám na tom líbí? Víc než 4 bych tomu nedal. To dvojka, to už je lepší kafe..
Návrat Sommersbyho (1993)
Film je možná trochu jednoduchý, ale milý a příjemný. Bavil jsem se.
Mumie se vrací (2001)
Spousta akce, humoru, přeplácanosti a kýčovitosti. = Prostě ideální oddechovka:)