Recenze (349)
Máme tu ducha (2023)
Vobec to nebolo zle, ale tu primarne nejde o ducharinu. Nieco na sposob serialu Stratene duse ak to niekto pozna. Minimalisticky film ale s velkou vypovedou (kto chce si najde). Ocenujem aj herecke vykony pre mna totalne neznamych hercov, v tomto filma vacsinou cierny, ale zahrate profesionalne, klobuk dole
Medvídek Pú: Krev a med (2023)
Teda videl som už všeličo, ale toto je taký prepadák že až. Výborný nápad spraviť z postavičiek macka pú monštrá bol absolútne utopený v prakticky nijakom deji a samoúčelnou prezentáciou gore a slasher scénok - proti tomuto žánru absolútne nič nemám ak je to zasadené do nejakého príbehu alebo deja, , aletu nič.
Přání (2023)
Film natočený k 100 Disney výročiu - je tam veľa narážok na rôzne staršie Disneyovky (Zootropolis, Snehurka atd...) co ale vôbec nie je na škodu ak cely filn vnimame ako debut k storočnici. Momentálne počúvam pôvodný Soundtrack v EN (maternej kvality Spotifi), musím uznať že ten slovenský soundtrack v kine bol hlasovo bohatší a aj lepší. Dejovo klasika, povedal by som aj dosť aktuálne skryté narážky na témy súčasnosti bez ohľadu na ktorom brehu stojíte. Záverom: vcelku vydarená záležitosť doporučujem Sk dabing a kino.
Renfield (2023)
Film podla mojho gusta. Treba podotknut ze vela spravili herci Hoult/Cage ktori v podstate drzali cely film na istom leveli - nebyt ich tak je z toho mozno aj becková zálezitosť, veľa aj spravilo zaradenie Akwafiny do poprednej role. Skratka dobre zmixované, dobre vystavaný dej a najmä veľká zábava ktorá mi v súčasnej kinematografii často absentuje. Pre hlbokomyseľných introvertov a iných intelektuálov je toto absolútne špatná voľba - jedná sa o zábavnú jednohubku s istým posolstvom, no najmä so spústou nadsadenej akcie a občasných krvaých kúpeľov.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
U mna tak pol na pol resp. stredna cast je totalne nadupana, vynikajuca atmosfera, fantasticka praca so zvukom a vizualom atd ... proste skvele. Co mna osobne sklamalo bol konies na urovni beckovych zombie-vyvrazdovaciek, rovnako uvod sa zbytocne dlho zaoberal predstavenim rodiny a ich problemov, co v koncepcii dalsieho deja bolo ale ze uplne fuk, ale asi bolo treba stopaz natiahnut.
Snow Falls (2023)
Uplne zbytocny pocin natocit nieco taketo. Niekedy nechapem producentov co im prebieha v hlave ked investuju do takychto ... no nechcem sa vyjadrit. Asi su rovnako zmagoreni ako postavy v tomto filme. Ja som velmi mierny sudca, ale tu sa naozaj neda o co opriet z pohladu hororu. Kto ma rad teenie blaboly o vztahoch a vnutornych rozpolozeniach teda nazvime to dramamaticke filmy, po tejto stranke tiez nic moc. Vacsinou sa tu blaboce ako je komu zima a aky ma hlad.
Děcka proti emzákům (2022)
Tak toto bolo mimo. Okrem sustavneho fu*kovania tento film neprináša zhola nič. ďalší bezpohlavný teenie scifičko podľa osvedčeného vzorca: teenie darebák, teenie správňačka a nepriateí - tuna emzáci, v zásade do tejto rovnice rovnako dobre zapadnú zombíci, upíry, vlkodlaci, hysterické matky, málovravní strýcovia, žraloky, vrany a iná háveď.
Ono (2022)
Fakt minimalistická pecka od Fínov s rovnako pre fínov typicky netypický rukopis. Nebudem tu sofistikovane rozpisovať akože ide o príbeh v dvoch rovinách hororovej a dramatickej, kde hororový príbeh poslúžil ako zrkadlo a filter sociiálnyhc problémov navonok ideálnej fínskej rodinky a bla bla bla ... jednoducho sa mi to páčilo, je to dosť ujeté a nie každému to sadne skôr naopak.
The Cellar (2022)
Za mna na 100%. Mam rad pomerne nizkorozpoctove horory ale s dobrou atmosferou, resp. strasidelnou. Tu sa podarilo vytlct pomerne nadpriemerny a dynamicky dej uz od zaciatku filmu bez nutnosti pouzitia nejakych efektov ci potokov krve. Pre vyznavacov slasherov, akcnych hororov a pod... absolutne nedoporucujem.
Titanic 666 (2022)
Až tak blbé to ie je. Ako nápad velice oceňujem, prevedeine réžia trochu horšie. Oceňujem aj triky a efekty najmä diitálne stvárnenie lode a jej interíérov