Recenze (533)
Dřív než půjdu spát (2014)
Nuda se zabitou Kidman, Firthem i Strongem. Něco bylo špatně, usl jsem u toho třikrát, než jsem šel spát. Né fakt, bída veliká 4/10
Temný stín nad L.A. (2002)
Skvělá kriminálka z policejního prostředí s citelným Aeyrovo rukopisem. Špína LA nadotek, hlavně výborní herci. Výtečná záležitost za 7.5/10 směle do toho.
Steve Jobs (2015)
Vubec ale netuším, o co tam slo.4/10
Ve jménu krve (2016)
Mel to v sobě pořád má, i s těma plachťáckejma stařeckejma ušima. Stačí jeden pohled. 7.5/10
The Invitation (2015)
Na malém prostoru velké divadlo, ani chvíli mě to nenudilo a pořád udržovalo v nejistotě a napětí. Slušný thriller s výborně zahranými rolemi, protože pár z nich jsem fandil ( Logan Marshall-Green ), někomu bych nejradši ukop hlavu ( Tammy Blanchard ), dalšího bych zas nerad potkal sám v tunelu ( John Carroll Lynch ) a jednu bych pígloval vod rána do večera ( Lindsay Burdge ). Za mě dobrý 7.5/10
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
To je nějaký zasraný demo ? těžká slabota, tenhle film si chválu nezaslouží, maximálně vizuál a triky dnešní standard. pro kluky, co vyrůstali u VHS Independence day 1 je to rána do ledvin. 4/10
Phantasm V: Ravager (2016)
Divnost. Zakončení mělo být lepší, ale mohlo být i horší. Alespoň je tu Tallman, na toho sem čekal léta. Jako když máte takovou divnou pachuť v držce.. 5.5/10 a brzy návrat ke klasice. Stejně dík.
Husí kůže (2015)
V porovnání s Jumanji by tohle vodneslo minimálně natrhlou prdel, srovnávat nebudu, i když si o to film sám říká. Mě to bavilo, první půlka rozhodně lepší, hodně povedené 3D tomu u mě přidává. Klidně bych si k tomu s děckama sedl znova. 6/10
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
(ULTIMATE EDITION kino sestřih neviděn) Po nechvalných ohlasech z kin jsem si počkal na tříhodinovou verzi a vylezl mi z toho po WATCHMENECH ( jeho životní a asi nepřekonatelné dílo ) nejlepší Snyderův film. Vizuál super, Affleck jako Batman no problem, spis naopak - nebranil bych se videt ho tak dal.. hluchý místa nebyly. Když došlo na akci, tak kurva super :) ..... mišmaš až ke konci, ale pořád se na to podívám raději než na avangers. Mám chuť dát pět, ale dám 4 a půl, chtělo to víc srdíčka. 8/10
ClownTown (2016)
Strašnej shit. To nejlepší na filmu je plakát. Nalákal. Ale film je hroznej.. vidim tady vpravo hodne 3* a par 4*... tak nevim. Když se filmu, co má být horror smějete, je něco špatně. 2/10