Recenze (26)
Wednesday (2022) (seriál)
nuda, nuda a este raz nuda, sklamanie :(....nechapem to hodnotenie
Škola dobra a zla (2022)
nie je potreba pokracovanie, zbytocne a nudne, afektovane..a mam pocit, ze tam vsetci povinne brali drogy :D po filme som musel ist grcat
Klan Gucci (2021)
tu vlezlu lady gaga nemozem vystat, par facek by som jej dal a ako herecka trapna
5 Days of War (2011)
wtf this pičovina
V nemilosti (2021)
z kedysi nadhernej sandry bullock sa stal muz, fuj, a film plny klyse a predvitatelny, a za rok si nan ani nespomeniem.
Nightlife: Na tahu (2020)
jedno slovo- Trapošina
Není čas zemřít (2021)
wtf...to bola posledna cast, co som videl, to len anglani si dokazu takto sprznit historiu a literaturu. k tym farebnym ludom uz len chyba strycek v satach.
Krvavě rudé nebe (2021)
nabuduce moze zachranit lietadlo Lenin z mauzolea :D...ledva 10%..nuda a hlavna hrdinka skareda ako nemka..:D
Tiché místo: Část II (2020)
najozbrojenejsi stat sveta a nevie si poradit s mimozemstanmi...ako vazne?? a clovek ma potreby a pri nich je hlasny ako bezna zver, logika 2filmu...off...takze za mna oba filmy slabota...do zabudnutia...a prosim nech netoci 3 diel, a jasny odkaz na Mars utoci...
Bratrstvo pěti (2020)
ALL LIVES MATTER