Recenze (238)
Ghost Rider (2007)
Je to určitě jeden z těch povedenějších filmů od Marvel Studios a Nicolasovi role Ghost Ridera sedla výborně. Nejoblíbenější scéna /// Ghost Rider jede po mrakodrapu směrem nahoru a za sebou zanechává stopy z ohně./// Je to spíše takový ten oddychový film, který vám ne moc na dlouho utkví v paměti (jestli teda vůbec). Škoda, že záporák byl děsná nula a byl děsně nevyužitej. A finále? No comment, to se opravdu nepovedlo. /50%/
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Když jsem byl menší, tenhle seriál jsem děsně žral. Jednou, ale opravdu jenom někdy si ho možná, opravdu možná dokoukám. /70%/
Kameňák 3 (2005)
Trojka už mě nebavila skoro vůbec (nemám rád fotbal, ale myslím si, že tím to není). Přišlo mi, že Troška (Troska?) už neví o čem točit. / 5%/
Kameňák 2 (2004)
Dvojka je o trošku slabší než jednička, ale pořád se zasměju. /40%/
Kameňák (2003)
Koukám, že Kameňák je hrozně moc rozporuplnej. Mě se jako jeden z mála českých filmů hodně líbí a pokaždý mi dokáže skvěle zlepšit náladu. /60%/
Kocour (2003)
Viděl jsem ho snad v osmi nebo devíti a nelíbilo se mi to. /15%/
Zázrační pejsci 2 (2006)
Na video film to není úplně špatné. Viděl v televizi 10. 11. 2012 na ČT1. Scénář stupidní a hned jak film začal, řekl jsem si, že to nejspíš bude video film. Jak koukám, nezmýlil jsem se. /45%/
Americký X Factor (2011) (pořad)
Za pár dílů a za Britney a Demi v porotě. A taky za hosty jako jsou 1D a JB. /85%/
The X Factor (2004) (pořad)
Vždycky jsem rád poslouchal hudbu. A jinak, nesnášim Simona. /60%/
Tom a Jerry (1940) (seriál)
Jako malej jsem Toma a Jerryho miloval. Dneska se ještě klidně podívám v televizi na pár dílů, ale už mě to tak neoslní jako když mi bylo třeba sedm, osm. /78%/