Oblíbené seriály (10)
Dark (2017)
True Blood: Pravá krev (2008)
Pro mě druhý nejlepší seriál všech dob. Originální zápletka (v každé sérii jiná), výborné obsazení a tak. Sympatická Anna Paquin a skvělý Stephen Moyer v hlavních rolích. Nejradši bych ubral hvězdičku za nehorázně slabou a divnou druhou řadu ale nejde to, protože třetí, čtvrtá a pátá série byly úžasný a já zase nechci čekat rok na šestou.
Pustina (2016)
Deadly Class (2018)
Nebezpečná identita (2011)
Ringer považuji za nejlepší seriál sezóny 2011/2012. Pět hvězdiček je za originální zápletku, Sarah Michelle Gellar, Ioana Gruffudda, za Zoey Deutch, za New York, a hlavně za pomstychtivou Siobhan. Také plusko za New York. Ringer bude ještě na dlouho můj nejoblíbenější seriál vůbec.
Batesův motel (2013)
Vražedná práva (2014)
Bylo, nebylo (2011)
Druhé největší překvapení seriálové sezóny 2011/2012. Originální zápletka (Pohádkový svět vs. Storybrooke), skvělí herci (Jennifer Morrison, Ginnifer Goodwin, Lana Parilla a hlavně Robert Carlyle), prostě všechno na tomhle seriálu je výborné. Sakra, těším se na druhou řadu.
Pravěk útočí (2007)
Pro mě asi třetí nejoblíbenější a nejlepší seriál. A nikdy nepochopim ty odpady tady...Výborná zápletka, triky a hlavně herci. Se čtvrtou sérií bez NIcka ztrácí trošku seriál na kvalitě, ale pořád je to skvělý a ty stvůra jsou v každym díle naprosto awesome. Jsem zvědavý na americkou verzi.