Recenze (660)
Botostroj (1954)
Odpad z důvodů ideologických
Bouřlivé dny (1990)
Pokus o navázání na úspěch Top Gunu tentokrát tak úplně nevyšel, přesto je to podívaná svižná a vcelku příjemná...
Britannic (2000) (TV film)
A to jen proto, že mám slabost pro trojici megalodí Olympic-Titanic a Britannic, ale posledně jmenovaná kočka si tohle nazasloužila...
Bullittův případ (1968)
Moc jsem se styděl, že jsem ten film zatím neviděl a ještě víc jsem se těšil, až zhlédnu. Následovalo ale těžké zklamání a ohromná nuda. Když mě opodál sedící žena s úsměvem naváděla "Nechceš se při tom filmu jít projít, ať se něco děje", chtěl jsem ji okřiknout, ale vyděsilo mě, že o tom skutečně přemýšlím. Možná to bylo náladou, ale film mě zcela minul. Takže dvě hvězdičky za podmračeného McQueena, ucházející automobilovou honičku (pardon, ale ani ta nedostála své pověsti) a taky za Jacqueline Bisset, škoda jen, že neměla moc co hrát...
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Naprosto unikátní seriál, který hravou formou vysvětluje co a jak se v těle děje. Tenhle seriál nám naprosto bez uzardění pouštěla naše učitelka biologie na gymplu. A to byla RNDr., takže by tomu měla rozumět!
Cable Guy (1996)
Tomuhle filmu jsem se roky vyhýbal. Už po jeho uvedení jsem si přečetl první názory a netoužil jsem ho vidět (a to jsem v té době Jima Carreyho žral). Po letech přišlo deštivé odpoledne a s ní i touha doplnit mezery. Inu, co k tomu říci? Druhý celovečerní film Bena Stillera se potácí kdesi mezi komedií a dramatem, přičemž se člověk moc nezasměje a drama není až tak dramatické. I když je pravda, že Carreyho postava je sociopat jak vyšitej (ono se na to dost blbě kouká se znalostí dokumentu "Jim & Andy: The Great Beyond", kde seukázalo, že Carrey je asi vážně blázen, který dokáže svému okolí zatopit), výsledek nezanechal hlubší stopy. Takže si můžu odškrtnout další film a jít dál. Myslím, že návrat k tomuto filmu nehrozí. Sorry, Benne... (P.S. Absolutně mi unikla vedlejší mikrolinie s Benem Stillerem v dvojroli...)
Calvin na dvoře krále Artuše (1995)
Kate, proč?
Casino Royale (2006)
Blond but still Bond!
Causa Králík (1979)
Tři hvězdičky hlavně za Miloše Kopeckého a pak taky za Železný Brod...
Celebrity s.r.o. (2015)
Tak ano, ale příští film bych dělal raději s někým jiným... Film, který se chce vysmívat nekonečným televizním seriálům, ale ze všeho nejvíc připomíná právě tyto produkty. A je to škoda, protože se zdá, že divadelní hra, která byla předlohou, je zdařilá.