Recenze (660)
2Bobule (2009)
Tak nějak jsem nechápal, když byly oznámeny přípravy druhého dílu... tedy chápal, jde o diváky a peníze, že... Ale když už první díl nenabízel nic víc než krásy Moravy a Terezy Voříškové, co nám chtějí tvůrci nabídnout do dílu druhého? Inu nic moc... Nejen, že herci nemají pořádně co hrát, ale Kornův nájemný vrah a chvílemi vražedný ale častěji opilý "mafián" Jiřího Krampola jako kdyby zabloudili z úplně jiného filmu. A k tomu Lubomír Lipský skoro jako jako Hopkirk... inu dobře to říkal náš chemikář: Dobré víno povznáší, špatné ponižuje...
2 roky prázdnin (1974) (seriál)
Jo, Karel... Dej mů pánbůh lehkou zemi...
3 sezóny v pekle (2009)
Tři hvězdičky dávám s opravdu těžkým srdcem, neboť z první půlky jsem měl pocit, že sleduji po dlouhé době zase velmi pečlivě připravený projekt. Zhruba v půlce se to ale zvrtlo a musel jsem si říkat - tohle si Bondy nezaslouží...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Vizuálně opravdu zdařilý fil, který však ztrácí tempo ve scénách, které nás vrací do Sparty a celý film se tak zadrhává kvůli politikaření a intrikám... škoda.
48 hodin (1982)
V podstatě jeden z klíčových multirasových buddy-movies, který tu byl ještě před všemi těmi Policajty v Beverly Hills a bůhví kde ještě, Křižovatkami a podobně. Jo, tenkrát byl Eddie ještě vtipný a Nick docela bourák... A mě byl rok... Jo, kde jsou ty časy...;-)
6 underground: Tajné operace (2019)
Michael Bay je zpět. A dá nám to vědět hned v prvních 20 minutách, které jsou jednou dlouhou a dost brutální automobilovou honičkou. Nestačí už, že auta vybuchují a létají vzduchem, ale vzduchem musí létat i jejich posádky, aby se v efektních záběrech drtily o bagry, nabodávaly na ostré předměty, zkrátka abych jejich konec mohl být doprovozen čvachtavými výstřiky krve. Na druhou stranu, po efektní honičce film zpomalí a vždy, když má dojít na akci, začne se divák patrně poněkud ztrácet. To, co uměl Tony Scott prostě Bayovi nejde, Akce je hodně, ale je strašlivě zběsilá, takže není zřejmé, kdo s kým a proč vlastně bojuje. A navíc nám to je ve většině případů tak trochu i jedno...
9 a 1/2 týdne (1986)
Ano, je to blbost, ale v době mého dospívání to byl docela klíčový film... A Kim to tehdy moc seklo (i když ne vždy je to právě její tělo, že)
96 hodin (2008)
Přímočará akční řežba, v níž se Oskar Schindler mění v chlápka, kterého fakt nechcete nasrat...
96 hodin: Odplata (2012)
O poznání pomalejší rozjezd, o něco méně logický děj a o dost nepřehlednější akce. Dvojka bohužel čest svému prvnímu dílu nedělá.
96 hodin: Zúčtování (2014)
Bohužel ještě o poznání slabší, než dvojka...