Recenze (1 211)
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
Uff... HHF neboli Hoffman Hawke Finney, to je obrovská kombinace hereckého umu a talentu, jež táhne celý film. Jenže téma a styl natočení je tak moc depresivní, že mě to prostě nedokázalo nadchnout, navíc v tákovéto situaci se může ocitnout v podstatě kdokoliv, o to je to film ještě nepříjemnější... Lumet dokázal na plátno převést v podstatě perfektně ten vtíravý pocit, že si hlavní roli můžete střihnout i vy. No, já se bohužel ale i hodně nudil, i když atmosféru Ďábel má, mě to neoslovilo v takové míře, abych mohl hodnotit více než 3*.
Dobrý ročník (2006)
Neskutečně positivní, optimistický a krásný film! Russell Crowe! Albert Finney! Marion Cotillard!!... Lance Armstrong!! :)
Země kůlů (2010)
What the fuck???
Živí mrtví (2010) (seriál)
Po třech dílech, kdy se hodně dobré momenty střídají s těmi horšími bych dal asi tak 3,5-4*. Ono nelze asi čekat nějak moc promyšlený scénář, zatím si ale vcelku dlouho stopáž drží napětí a nebo celkem slušné dialogy, triky jsou bezva a občasné nesmysly se vcelku snadno dají odpustit.4* Tak po šesti dílech si myslím že si to to 4* udrží celkem dobře, na pět to není kvůli pro mě docela velkým pitomostem, od přeřezání "pout" po... nechám to, je to celkem sranda:)___Druhá série mě baví hodně, kvalita snad ještě stoupá, jen jedna věc mě neskutečně vytáčí. Sarah Wayne Callies. To je naprosto NESNESITELNÁ ženská, její scény mám vždy chuť přetočit...
Batman se vrací (1992)
Vcelku povedený Batman, rozhodně depresivnější a temnější než jednička, ale přišel mi trošku neucelený, uspěchaný a předvídatelný co se týče děje. Každopádně Danny DeVito tu je opravdu nechutný, za to Walkena jsem žral každou vteřinu na plátně, naprosto super! Každopádně tento Batman je pořád stejná písnička jako ten první, musím říct, že Nolanův mi prostě sedí mnohem víc.
Vyvolávač deště (1997)
Velmi dobrý právnický film, který sice naprosto záměrně jde divákovi po srdíčku, ale dělá to zručně a taktně, pod skulinkou dokonalého Matta Damona a Dannyho DeVita. Pecka! 4*
Arthur (2011)
Největší problém filmů o miliardářích je ten, že se s takovýma lidma dá jen těžko ztotožnit. Já mít byť jen desetinu prachů co on, tak celej život cestuju po celym světě a nějaký pařby a ježdění v batmobilu bych si klíďo odpustil... Přesto je ale Arthur hodně povedený týpek, nemá žádné zábrany a hlavně má naprosto dokonalou "mamču" i když ne pravou, Helen Mirren. Ta se mi z celého filmu líbila asi nejvíce. Decentní, přesto vtipná a prostě vynikající role pro tuto skvělou herečku. Arthur je rozhodně film, který stojí za to vidět, sice ne asi dvakrát, ale pro jednou neurazí, vtipy jsou vcelku inteligentí, takže žádné americké "fóry" o prdění naštěstí nečekejte...Jo, Arthur je fajn. 75%
Prostředníci (2009)
Hrozně by mě zajímalo, jestli takový párty jako jsou v Middle Men a i v jinejch americkejch filmech doopravdy existují... protože sakra, to musí bejd vodvaz :) Stejně jako tendle film... 4*
Michael Clayton (2007)
Zajímavé, ale já se bohužel docela nudil...
Kopačky (2008)
Jako dobrá komédie, docela sranda, žádné velké trapnosti, prostě pohodička na víkend...