Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Krimi
  • Dobrodružný

Recenze (1 131)

plakát

Muž jménem Otto (2022) 

Kvalitních feel good filmů je méně a méně a Hanks je vždy spolehlivá sázka na jistotu, ze budete půl filmu litovat, ze jste si pred začátkem nevytahli kapesník. Hanks a Mariana Trevino jsou úžasné filmove duo. Marisol bychom v zivote asi potrebovali vsichni. Po dlouhem dni byl tenhle film jako pohlazeni po duši.

plakát

Babylon (2022) 

Těch 5* snad ani dát nechci, ale něco mi říká, že musím. V mnohém geniální, v lecčem zhýralé tak, že i Caligula zůstane daleko v prachu. Ví snad Chazelle víc než my obyčejný nehollywoodský plebs? To se mi půl filmu honilo hlavou. Když ve filmu nejsou orgie a seroucí sloni, je film krásnou poctou filmovému řemeslu. Scénu s natáčením zvukové scény prosím pouštět povinně na filmových školách. Naprostý vrchol filmu spolu s natáčením Conradova dobového filmu a konečné sekvence, kdy se musí rozbrečet každý dlouholetý milovník filmu. Robbie je neskutečný živel, Hurwitzova hudba je duší filmu. Hollywood je stoka, kde občas vznikají kouzelné filmy.

plakát

Trojúhelník smutku (2022) 

První dvě části dokonalé. První vztahová část je výstižná a obsahuje spoustu pravdy v době, kdy se vše točí okolo peněz včetně lásky. Druhá část na jachtě je absolutní satirující nezřízenost, která si nejen s horními 10% vytírá podlahu a je to na to tak krásně nechutný pohled. Brečela jsem smíchy. Třetí část mohla být zkrácena o polovinu a zvládla by říct to samé. Za první dvě části každopádně 5*.

plakát

Menu (2022) 

Skvělá sarkastická hříčka na dnešní přehnanou foodie scénu. Ve výsledku to možná až příliš odráží realitu. Herci skvělí, zvraty taky. Dějová linka by mohla méně opisovat z různých hororů poslední let, ale jako celek to funguje a já jsem bavila. Ralph Fiennes dokonalý.

plakát

Jan Žižka (2022) 

Film beru s rezervou. Pořád je to středověké drama natočené v Česku a Jákl není Forman. Ale druhá půlka filmu dost dobře dotahuje to, co první půlce chybí. Jsou tu silné scény, emoce, uvěřitelná romance. Foster a Sophie Lowe jsou výborní. A Jákl vystihl to, proč film asi točil. A to je ukázat Čechy jako nebojácný národ, který si váží svobody. Žižka byl asi poslední, co to v našem národu dokázal probudit a na to se tak hezky dívá.

plakát

Monstrum (2022) (seriál) 

Pomalu plynoucí psycho s neskutečným Evanem Petersem. Tomu efektivně sekunduje jako vždy mrazící hudba od dua Cave a Ellis. Posledních pár dílů pak ztrácí dech. Seriál šlape nejlépe, když má Dahmer volnou ruku, ať to zní jakkoliv špatně. Každopádně jeden z nejzajímavějších kousku, co Netflix za poslední dobu vyplodil. Stačí se toho nebát.

plakát

To nic, drahá (2022) 

V rukou lepšího a zkušenějšího režiséra a možná i lepšího scénáristy by se ze zápletky rozhodně dalo vyšroubovat víc, ale finálních 20 minut bylo skvělých a plot twist byl nečekaně děsivý. Stepfordské paničky vs Vesnice vs Matrix. Chválím hudbu, Libatiqueovu vymazlenou kameru a jako vždy skvělou psycho Florence Pugh. Abychom se díky současných technokratům toužících po moci a stavu světa za pár let také všichni neocitli ve Victory.

plakát

Top Gun: Maverick (2022) 

Před filmem bych dávala varování, že není vhodný pro jedince se slabším srdce. Neskutečně napínavé, vynalézavé, dojemné a tak úžasně to odkazovalo na původního Topguna, že mi to tahalo snad za všechny nitky u srdce. Odcházela jsem ubrečená a neskutečně spokojená. Kosinski a Cruise zachraňují tímhle po všch směrech opravdovým filmem dnešní umělý CGI Hollywood a já velmi ráda zaplatím za lístek i podruhé. Velký heart emoji.

plakát

Poslední souboj (2021) 

Ridley natočil woke historický film. Nápad zajímavý, provedení mě neoslnilo. Film provázejí celkem 3 kapitoly vyprávěné různýma očima. Zajímavá je jediná a to z pohledu ženy. Pokud už chtěl vážně natočit woke film, měl to udělat celé z pohledu oběti. Takhle jsme viděli ten stejný příběh třikrát, což znamenalo stupňující se nudu a film, který vůbec neplyne, ale naopak je plný rušivých střihů. Tohle se Ridleymu nepodařilo.

plakát

Temný dům (2020) 

Naprosto vynikající psychologický horor, který popravdě stojí na ramenou Rebeccy Hall, kterou svou expresivní tváří dokáže z každé scény udělat děsivou emocionální podívanou. Film začne jako klasická duchařina, ale postupně se to mění ve studii zármutku a narušené psychiky. Nejlepší je, že až do konce nevíte, jestli to není vše jen výplod zkroušené mysli hlavní postavy. Extrémně skvělá práce se zvukem a nápadité vyobrazení hlavní hororové myšlenky. Konec filmu mě bude asi ještě dlouho děsit.

Ovládací panel
8. nej uživatel Velká Británie
67 bodů