Recenze (159)
Veřejní nepřátelé (2009)
Kdyby si Johnny Depp více vybíral role tohoto druhu a méně ze sebe dělal vola v podřadných rolích kde pouze poskakuje jak klaun, mohl by se mezi herci dále držet na nejvyšších příčkách. Tato role mu vyloženě sekla. 75%
Vyproštění (2020)
Dějově sice docela plytké ale na dobrý akčňák to stačí. Chris je velký simpaťák a akce svižná s dobrou choreografií. 79%
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Co se týče špionážní tématiky, tak na televizních obrazovkách nikdy nebylo a v blízké budoucnosti ani nebude nic lepšího. 87 %
Rudá volavka (2018)
Finální rozuzlení je zcela nejlepší část filmu. Celkově jsem se příliš nebavil ale oceňuji absenci romantického vyvrcholení a pro mě překvapivé záměny která byla geniálně vykonstruované špionážní mistryní.
Mandalorian (2019) (seriál)
Nikdy jsem sice nabyl velkým Star Wars fanouškem, proto jsem taky nečekal, že by mě Mando a jeho crew nějak zásadně vyvedli z míry, tohle však dopadlo hluboko pod moje očekávání. Některé scény bohužel vyloženě hraničili s hloupostí. Jak je však možné, že ani vizuální stránka nestála za moc. Disney na to rozpočet předse rozhodně má. Bojové scény oproti dnešnímu standardu opět zoufale slaboučké. V tomhle ohledu je například takový Witcher úplně někde jinde. Bez baby yody bych zde nenašel nic na co bych si za půl roku vzpomněl. 65 %
Sexuální výchova - Série 2 (2020) (série)
Na to že ve světě tvoří gayové a lesbičky pouze pár procent populace se to tady jen hemžilo klistýry a lesbickým sexem. Z druhé série bylo příliš cítit, že se opravdu snaží vzdělávat. Nemyslím si však, že by každá šestnáctiletá puberťačka doma nutně musela mít sadu vibrátorů ve všech možných velikostech. Většina z nás si navíc uvědomuje, že je v pořádku být gay nebo spát s černochem i bez toho, aby nám to někdo takhle zjevně tlačil do hlavy. Místy jsem se však velice dobře zasmál. 2. série 78 %
Neviditelný (2020)
Námět neviditelnosti už ve filmu sice není žádnou novinkou přesto myslím, že jsme se zde dočkali velice zajímavého a neotřelého zpracování. Musím rozhodně pochválit jak kameru tak především scénář. Po tom co hlavní hrdinka v polovině filmu našla neviditelný oblek jsem myslel, že se dočkáme manželského souboje v neviditelných oblecích a tím to celé hasne. Každopádně dopadlo to podstatně lépe. Film velice dobře gradoval a od útěku z blázince film až do konce nezpomalil. Dokonce i závěrečné rozuzlení velice příjemně překvapilo. To se dneska už až tak často nestává. Nakonec bych ještě vypíchl hlavní hrdinku, která se ve své roli musela cítit jako doma protože v podstatě pokračovala ve své roli služebnice. Rozhodně jedno z překvapení tohoto roku. Doufám pouze, že film finančně nezkrachuje kvůli coronaviru. 80 %
Ve jménu vlasti - Série 6 (2017) (série)
Před pár lety jsem se zde vyjádřil, že House of Cards je nejsurovější seriál z politického prostředí. Myslím ale, že tato série se mu bez problémů vyrovná. Z válečné a špionážní tématiky jsme se ladně přesunuli do politického prostředí, kde protivníci nejsou o nic méně lstivý, než za hranicemi vlastního státu. Velmi příjemná změna, která posouvá seriál zase o kousíček dále 85 %
Spolujízda (2019)
Již dávno jsem se nenasmál tolik u filmu od kterého jsme vůbec nic nečekal. 80 %
Ve jménu vlasti - Série 5 (2015) (série)
Když jsem se dozvěděl, že následující série se bude téměř celá odehrávat v Německu, příliš mě to nenadchlo. Islamábád se mi totiž dost líbil. Dopadlo to ale parádně. Čím dále tím více mě udivuje jak autoři dokáží vyvážit všechny postavy tak, že nikdo není prostě jenom zlý nebo jenom dobrý. Tak svět totiž nefunguje. Dost možná zatím vůbec nejlepší série 86 %.