Oblíbené filmy (10)
Zelená míle (1999)
Kdyby na světě existovaly boží zázraky, tak si je představuji nějak takhle. 91%
Forrest Gump (1994)
Nejkrásnější životní příběh, který byl kdy zfilmovaný!
Gladiátor (2000)
Trosečník (2000)
Pro mě asi nejvíce emocionální film jaký jsem viděl. Žádné love story a přesto ten pocit, jak mu mezi prsty proklouzla láska, čas i život mě pokaždé dožene s slzám. Nejsilnější momenty jsou ty nejobyčejnější. Nemůžu samozřejmě zapomenout na neuvěřitelnou práci Alana Silvestriho.
Gran Torino (2008)
Nedotknutelní (2011)
Pro mě asi nejlepší komedie co jsem kdy viděl. Skvělá hudba, skvělí herci.
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Já, robot (2004)
Světová válka Z (2013)
Z nějakého důvodu se mi neskutečně líbí tahle kombinace zombie akce a prvku vyšetřování a hledání odpovědí. Pro mě neskutečná bomba, tohle jsem opravdu nečekal. Někde jsem četl, že původně měla být závěrečná akce umístěna do Moskvy, kde se měl odehrát jakýsi final fight. Chvalabohu, že k tomu nedošlo. Vizuální zpracování ani nebudu komentovat..... 90 %