Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Myslím, že jak jeden z mala seriálu se MASH neustale zlepšoval. Videl jsem všechny epizody několikrát, a nikdy pro mě neztratil to kouzlo. A závěrečny dil byl pro mě ten nejlepší film, který jsem kdy videl.
Dr. House (2004)
Pro mě jeden z nejlepších seriálu všech dob. První tři série byly naprosto skvěle. Pak se to postupne zhoršuje, ale myslím, že tento seriál skončil přesně v době, kdy měl. Že se nepokouseli scenáristi pokracovat dále, ale že se rozhodli zakončit seriál dobrým závěrem v ten pravý moment.
Přátelé (1994)
I po témeř dvaceti letech si myslím, že nikdo nikdy nenatocil lepší seriál. Všechny epizody jsem videl uz nespočetnekrat a porad se muzu dívat znovu a znovu. Asi vždy to pro mě bude srdeční zalezitost.
Frasier (1993)
Červený trpaslík (1988)
Domek z karet (2013)
Kevin Spacey, herecký bůh, se sune stále výš a výš. Stinná zákoutí amerického politického světa ve velmi drsném, ale zároveň decentním podání. Vykreslení postav detailní, přesně tak, jak jej provedl už Dobbs. S jedním drobným rozdílem. Dobro nemá šanci proti Kevinu Spaceymu. 2.série - Po shlédnutí dalších třinácti dílů mám chuť přidat šestou * i když to nejde. Tohle je něco výjimečného.
Jistě, pane ministře (1980)
Kravaťáci (2011)
Po 4 dílech mohu pět jen samou chválu. Obsazení i scénář jsou vynikající. Po téměř celých třech sériích stále skvělé. Byť už začínají být trochu sentimentální a místy stereotypní, pořád je žeru.
Mentalista (2008)
V Česku to asi zapadá do odpoledního krimi, které je možná pro někoho další z mnoha. Nicméně jeden z nejlepších pilotů všech dob, sympatický hlavní hrdina a příběh v pozadí. To není jeden z mnoha ;-)