Poslední recenze (30)
Kutil Tim (1991) (seriál)
Celý tento seriál je postavený tak, aby potešil. Strašne mi to pripomína moje detstvo s otcom, ktorý je tak trochu dosť podobný práve samotnému Timovi. Dom nám, našťastie ešte stojí. :) Pre mňa je to kúžasný, fakt úžasný rodinný seriál ku ktorému le treba dodať, "Nič z tohto seriálu, doma neskúšajte!"
Mlha (2007)
Zaujímavé pojatie témy. Od filmu, čo je zadaný ako horor, si nikdy nesľubujem veľa, pri vplyve dnešných béčkovích pokusov. No aj tak ma to zaujalo, ten film mal niečo do seba. Je tam krásne ukázané, čo všetko je človek schopný spraviť v situáciach, ktoré sa zdajú byť neriešiteľné. I s poukázaním, čomu všetkému sú ľudia schopný veriť. (Tá tetka vážne liezla na nervy, to sa musí uznať) No aj cez to všetko sa dostaneme až na srdcervúci záver, ktorý je v podstate tou najhoršou a najkrutejšou časťou filmu. Veľmi podarený film!
Astro Boy (2009)
Japonský syn Tonyho Starka so sklonmi ku supermanovstvu, všetko viem, všetko zvládnem. Od nepochopiteľnej rodinnej zápletky, (chcem ho, nechcem, ho a predsa si toho robota len nechám). cez utajovanie toho, že je robot, až po nevysvetlitelne nudné ukončenie. Proste zlé! ... Hold rozprávky už nie sú čo boli! :/