Recenze (920)
Flash (2023)
CGI děs běs, Keaton starej, ale mrštnej, jak říká dráha polovička "Jednou Batman, vždycky Batman".
Dolittle (2020)
Ironman nemá do čeho píchnout a tak natočí naprosto zbytečný film.
Mizerové navždy (2020)
Vážnější, míň fórů, ale pořád super bayzva jízda.
Vyproštění (2020)
Sildní nástupce Ramba.
Captain Marvel (2019)
Taková slabší vata mezi Avengers: Infinity War a Avengers: Endgame.
Hellboy: Královna krve (2019)
Bože, ta molitanová pěst...
John Wick 3 (2019)
Taková novodobá verze Segala, ale mnohem, mnohem nudnější.
Rambo: Poslední krev (2019)
Slabý céčkový film, který stojí jen na nostalgii. Nějak to ale zafungovalo, a to i díky miniroličce Paz Vegy.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Čtyři hvězdy za čtyři silné-světlé momenty. Završení ságy si ale zasloužilo víc, mnohem víc.
Avengers: Infinity War (2018)
Avengers je nářez, u kterého se každej fanda komiksu musí tetelit blahem. Na pětku chybí jen málo.