Oblíbené filmy (10)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Film, ku ktorému som sa dostal na strednej škole a vďaka nemu som sa o filmy začal viacej zaujímať. Hlášky, ktoré sa dajú použiť všade. Tarantinova réžia a scenár písaný do už teraz legendárnych soundtrackov. Herecké výkonony, ktoré sa dajú pozerať dookola. V neposlednom rade skvelý český dabing.
Million Dollar Baby (2004)
Spolu s Whiplash film, ktorý si púšťam, keď potrebujem namotivovať. Neskutočná drina ženy, ktorá sa chce stať boxeristkou. Trio Swank, Freeman, Eastwood dokonalé.
Whiplash (2014)
Film o Jazze, iba žeby nie. Milles Teller do toho vložil srdce, ale J.K. Simmons do toho vložil celé telo. Double fuck*ng rainbow.
Kill Bill 2 (2004)
Akákoľvek hláška z filmu, by bola dostatučujúci komentár pre tento skvost. And the fuck*ng hat, what have I told you about that fuck*ng hat.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Jedna miestnosť, dvanásť skvelých hercov a perfektný scenár, dialógy medzi postavami. Argumentovanie, presviedčanie a rozsudok.
Amélie z Montmartru (2001)
Predestination (2014)
Dôležitá vec pri tomto filme, je jeho pointa, potom už to nemá význam pozerať znova. Ja som to videl 5x a stále ma to baví a pozerám to ako prvýkrát, jeden z najlepších mindfuck filmov súčasnej kinematografie.
Kick-Ass (2010)
Parádne akčné scény a veľmi dobrá hudba. Moja obľúbená Chloe, ktorá sa poriadne zviditeľnila. Verím, že na svoju poriadnu rolu ešte iba čaká.
Světová válka Z (2013)
Nadupaná zombie zábava so všetkým čo k tomu patrí. Brad Pitt v hlavnej úlohe, uveriteľní zombíci a rýchle odsýpanie deja. Veľká spokojnosť.