Recenze (436)
Nestyda (2008)
Dvě hvězdičky. A tohle hlavně za Jirku Macháčka. Zbytek je naprosto otřesný a je důkazem úpadku české kinematografie.
Nic než pravda (2008)
Inteligentní drama natočené podle skutečné události. Film sedí na velmi kvalitním scénaři a skvělých hercích. Kate Beckinsale zřejmě nadobro opustila role latexových hrdinek a vybírá si opravdu pečlivě filmy v kterých může uplatnit svůj herecký talent. Tahle volba se jí opět vydařila. 90%
Nic než pravda (2008) (pořad)
Nic než pravda aneb udělej ze sebe za 50 tisíc vyvrhela před celým národem.
Nikdy to nevzdávej (2008)
Skvělá oddychovka, která je hodně podobná Rychle a zběsile ale místo závodění tuningových kár je film Never Back Down o bojování. Jako správný tah bylo obsazení Seana Farise, kterému prostě musíte fandit a spolu s krásnou Amber Heard tvoří skvělou filmovou dvojku. Po skončení jsem uvažoval na 3 hvězdičkami ale to co se nedá filmu vytknout je jeho zábavnost. Film má necelých 110 minut a i přesto velice rychle uběhly. Je totiž stále na co se dívat a i když není příběh originální dokáže snímek pobavit a zaujmout. A mimochodem. Nevěděl jsem, že se fotbalová megastar Cristiano Ronaldo dal na herectví. Sean Faris by totiž mohl ihned dělat jeho dvojníka :-))
Nouzový východ (2008)
Trochu chladnější ale stále výborné. Film zvedají skvělé herecké výkony a typická Mendesova režie. Pořád jde o jedno z nejlepších dramat, které neoddiskutovalně stojí za shlédnutí. 90%
Odpor (2008)
Edward Zwick natočil kvalitní drama z období 2.světové války. Po dokonalém Krvavém diamantu přichází s Defiance, které zachycuje příběh bratrů Bielski, kteří ukrývají židy v lesích před Němci. Zwick dokonale zvládl svoji úlohu režiséra spolu s krásnou výpravou. Každý záběr je moc pěkně natočen a je na něm vidět opravdu hodně práce. Obsazení rovněž podává výborný výkon. Zajímalo mě, jak si agent James Bond povede v lese a musím říct, že Daniel Craig mě opět přesvečil, že dokáže zahrát naprosto cokoliv. Film v mých očích ztrácí hlavně kvůli zbytečným dialogům a možná příliš natažené stopáži. Od Defiance totiž nečekejte válečný film ale drama z 2. světové války. Během celého jsou asi 4 bojové scény z níž každá nemá víc jak 5 minut. Nudit se ale přesto nebudete. Defiance je nadprůměrné drama, které dokáže vtáhnout do děje a spolu s výborným obsazením a kamerou je v současnosti jeden z nejlepších válečných filmů. 90%
Oko dravce (2008)
Oko dravce je lehce nadprůměrný thriller, který těží hlavně z obsazení Shii LaBeoufa. Talentovaný herec na plátně vyzařuje kolem sebe hvězdnou auru a filmové plátno ožívá s jeho příchodem. D.J.Caruso mě ale trochu zklamal. Po v mých očích velmi zdarilé Disturbii a také s rozpočtem který na tento film dostal jsem přeci jen čekal trochu víc. Místy jsou efekty hodně nepřehledné a i když se nás snaží stále držet v napětí sérií výbuchů a automobilových honiček tak se mu to příliš nedaří. Caruso zkrátka natočil průměrný thriller na který se dobře kouká ale který o třídu výš zvedá hlavně hvězdný Shia Labeouf.
Oni (2008)
Spíše tak 3,5 hvězdičky. Strangers je zkrátka klasický, lehce předvídatelný horor, který Vás dokáže vtáhnout děje. A to hlavně díky hereckým výkonům a slušným scénářem. Jakmile ho ale dokoukáte do hodiny na něj zapomenete. I tak lze ale horor doporučit. Svoji úlohu zaujmout velmi dobře splní. Pokud se ale v současnosti rozhodujete jestli jít do kina na Cizince nebo Sirotčinec. S klidnou hlavou vám doporučuji Sirotčinec, který je v provonání s tímto filmem o třídu lepší. 70%
Oprávněné vraždy (2008)
Tenhle film je dokonalou ukázkou toho že i když ve filmu hrají doslova mistři hereckého umění tak se špatným scénářem a režií se zkrátka zázraky dělat nedají.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Mistrovské dílo, které je po všech směrech dokonalé. Nevím, jak to Fincher dokázal ale aby mě 159 minut v kuse neustále bavilo to se mi naposled stalo u legendárního Kmotra. Brad Pitt nezahrál výborně. On zahrál Oscarově. Film o kterém ještě mnoho uslyšíme. Každý záběr, každá scéna je dokonalá a doslova puntičkářsky natočené. Úžasné vypravování. Ve filmu není zbytečná scéna. Jestli můj nejlepší film za rok 2008 byl Temný rytíř, pak druhý po něm je Benjamin Button.