Poslední recenze (65)
Arctic: Ledové peklo (2018)
Hrozna nuda. Jak se mi libilo "Valhalla Rising", tak tohle jsem po hodine vzdal. Promin Madsi...
Pre Vis Action (2016)
Sestiminutova jednohubka...a byt nejsem zadny velky hnidopich, tak jsem na prvni shlednuti odhalil minimalne 3 zabery kdy jde pozdnat ze mece jsou (alespon v nekterych sekvencich) gumove. Coz me osobne trosku rusilo. Nicmene pokud cekate az se Vam uvari vajicko na tvrdo, tak Pre Vis Action je idealni :)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Moc pekny animak. Asi uz jsem dlouho zadny nevidel, nebo byl tenhle i po technicke strance vyjimecne zdarily. Nektere detaily mi prisly totiz uplne uchvatne. Jo a scena s lenochody na dopravnim urade je naprosto nezapomenutelna....rekl bych ze patri do TOP 10 komedialnich scen EVER: Opakovane jsem padal pod stul :)