Recenze (605)
Perníkový táta - Felina (2013) (epizoda)
Jeden z nejbezcitnejsich headshotu v dějinách seriálu!!!Lepší seriál neznám.
Anne s E na konci (2017) (seriál)
Moira Walley-Beckett je snad nejlepší seriálová režisérka současnosti, což ji dává velkou šanci byt nejlepší režisérkou na světě vůbec.Rukopis je čitelný, vedení herců ,práce výhradně s dobrými scénáři,tohle jako jo.
Escobar (2017)
Těžko říct ,čím nám po vynikajících Narcos zavřou gumáky .....snad je nebudem mít od hoven a budeme se brodit další výbornou životopisnou gangsterskou.Popravdě Javier Bardem vypadá jako Escobar daleko víc než Wagner Moura.
Takoví normální zabijáci (1994)
Jeden z nejhezčích filmů nejen o lásce...Stone udělal dobře , že s chlapama upravil scénář!!!
Černá labuť (2010)
Dagu ,vůbec jsi to zřejmě nepochopila.Zkus to znovu třeba za pul roku,taky se mi to občas stává a v drtivé většině obratim kormidlo o 180°!!
Okresní přebor - Na váhu (2010) (epizoda)
To byl džu......Já ti dam dżu😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Jak vznikala Pustina (2016) (TV film)
Krátkometrážní film o seriálu ,jež vas emočně vycucne a udivý!!!(
Bláznivá dovolená v Evropě (1985)
Teď nemá cenu hodnotit režiséra se scenáristou.Chevy Chase je přirozenej jako hovno , Beverly D'Angelo se mi fakt v tomhle období líbí,ale volba udělat z nich manžely byla zkrátka famózní.Pátou dávám pro trvanlivost gagů a neotřelost byť absolutně banálního děje.Zkrátka to sedí a směju se tomu už dvacet let na stále stejných místech.
Tichá bolest (1990)
Moc smutný a mrazivý, zároveň vtipný a uvěřitelný.Paradoxně téměř neznámý...
Rebelka (2012)
Mě to nebaví. Animace jako vždy parádní, ale tou je Pixar proslulý. Originalita ,gagy a fantazie jsou v případě Brave ty tam.