Recenze (605)
Björk at the Royal Opera House (2002) (koncert)
Tohle nemohlo dojít jinam než k DOKONALOSTI!!!Björk a Matmos vyšel tehdy i kotouč.
Lucie v opeře (2002) (koncert)
Jsou to profici,vo tom nic.Neposloucham to,ale tohle bylo pěkný.
Korn: Live (2002) (koncert)
Po vydání bajovy Untouchables Korni v nejlepší formě.Untouchables je fakt vyvážená strava.A ten zvuk....Na nu-metal hodně zvláštní a hodně hluboká deska.
Pink Floyd: Živě v Pompejích (1972)
Zbytek z Pompejí byl dochován právě pro Floydy a pro jejich zvuk.Sedi to jak tučňák na ledě.Totalne přirozeně.
Death - Live in Eindhoven (2001) (koncert)
Příjemná povinnost pro fandy Smrti.Sound of Perseverance je neotřesitelnou vrcholnou modlou progresivního death metalu.A když říkám progresivní,tak vám říkám, že ještě za sto let budou příznivci extrémní hudby srát eko -recyklo nanostruny z toho , že za dalších třista let bude tahle pecka furt smrdět novotou.Diky ,Chucku!!!
Dožeň, co se dá! (1999)
Fraser a jeho ksicht ohrožují zdraví mojí bedny!
Příběh kmotra (2013)
Mnohokrát viděný model rádoby mafiánského snímku,do nějž Češi neumí vnést originální myšlenky či postupy a kopíráky jsou za ta léta už dočista průhledné.
Film o filmu: Kolja (1996)
Od roku ,co Copollova manželka uveřejnila dokument Hearts od Darkness-Filmmakers Apocalypse........není žádný film o filmu kdovíjakým převratným přínosem.A to mám Kolju vážně rád a pana Zdeňka Svěráka ještě mnohem raději.
Snowboarďáci (2004)
Tak smradlavý jako Trošku Soukupa to není.Krivdil jsem.
Vůně ženy (1992)
Miluji takové filmy nejvíc ze všech.Trvanlive, emotivní i vtipné a hřejivé u srdce.Kill all hippies!!!😂Ale to s tím nesouvisí.