Recenze (605)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
8. sérií měla Teorie natvrdo skončit!Leonard je na pěst od začátku,ale že se k němu přidá posléze i Howard a dokonce Sheldon ?Charaktery hlavních postav se vyvinuly směrem ,kdy z nich zbyly jen parodie sebe samých.Chápu důležitost vývoje postav,ale udělat to tím nejklišovitějším způsobem,to zabíjí úplně vše,co na Big Bang bylo okouzlující a legrační.
Dabing Street - Studio B (2018) (epizoda)
Stejně jako všechno i pan Zelenka stárne a jeho poetika a humor jsou na cestě jinam než bych šel já,aby jsme se opět všichni po letech setkali.Pana Krobota mám sevšímvšudyrád a Voříškovou bych lízal odzadu dopředu celý hodiny,ale bohužel,hlavní tahák pro mě byl Zelenka a ten zatím neoslnil.
Mafiáni - Súmrak bossov (2017) (série)
První série dokumentů o SK mafiánech baví a mnohdy bere můj dech za genitálie.Otevřeně, veřejně, poutavě tvůrci rozehráli i druhou sérii a ta na mě působí stran faktických příběhů a kauz ještě otevřeněji .Víc mrtvol ,kyseliny,pohřešovaných a prapodivně propuštěných .Hodnocení se zákonitě musí zvedat vážení. Tohle je neuvěřitelné dílo.
Šňup (2002)
Nic ,krásná Brittany ,nic.....Konec
Let číslo 93 (2006)
Hůř se u filmu cítit nemůžete. Tohle překonal jen Dogani. Nechci tady soutěžně porovnávat či zlehčovat jedno nebo druhé téma. Kdo viděl chápe.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Sarah Jessica Parker s chůzí nesmrtelné osmnáctky zvítězila v anketě nejnepřitažlivější žena hollywoodská. Moje otázka zní... Proč až teď????!
Futurama (1999) (seriál)
Hoši a děvčata kam se vám poděla 5.série?????
Simpsonovi (1989) (seriál)
Od 13.ty série nebo vlastně 14. jede úplně jinej seriál než jak ho mám rád. Stačilo by deset sérií a vše, co se podařilo do nich nacpat by už navždy zavřelo hubu všem trapným rádoby nekorektním shitcomům,který bezduše bagrujou cash.Těch trapáren už mám pokrk.
Láska nebeská (2003)
Po letech konečně doceňuji a zvedám navzdory několika protivným ksichtům.Nikdy mě nebral přílišný sentiment, ale tady zázračně hraje prim. Je to miloucké,příjemňoučké a............. Vypadá to jako prst mrtvýho dítěte, mlask mlask,taky to tak chutná.
Absolvent (1967)
Dýchá to, atmosféra napjatá,pan Hoffman má na kontě Jednu z nej debutových rolí, jaké jsem kdy viděl,je to sexy lovely i happy ,ale musím to vidět ještě jednou.