Recenze (315)
Skins - Cassie (2008) (epizoda)
Mám jedinou otázku. PROČ?
Kdo přežije - Palau (2005) (série)
Myslím, že po této sérii Steph drží titul přeživší nejvyššího počtu kmenových rad.
Pád Londýna (2016)
Americký heroismus opět v akci a jediné zábavné na tom byl jen ten doslovnej pád londýna.
OA (2016) (seriál)
Žádný seriál ve mě nezanechal takovou stopu a emoce, které ani neumím popsat. Je zvláštní, perfetkní. V některých momentech se přímo dotkl mé duše, ani jsem nedýchala.
Poltergeist (2015)
Nejvíc mě nas*alo to zabíjení veverek.
Bod zlomu (2015)
Ty naprosto fantastické záběry přírody mě uchvátily natolik až jsem zapoměla, jak rychle vlastně mizí. Příběh dobrej průměr, obsazení super a úplně první scéna dost slušná na to, aby mě navnadila.
Magická slova: Příběh J. K. Rowlingové (2011) (TV film)
Nejspíš je to tím, že jsem dnes krom Magických slov viděla i autobiografii Rowlingové Harry Potter and Me, ale tento příběh se mi zdál v mnoha detailech opravdu odlišný od toho reálného. Spousta věcí moc neseděla a tak slovíčko "neautorizovovaný" na začátku je opravdu důležité. Nicméně film svoji úlohu z větší části splnil, působí totiž na emoce takovým způsobem, že film nevypnete, protože chcete vidět jak hlavní hrdinka dojde ke svému cíli.
Wrecked (2016) (seriál)
Rozhodně jeden z lepších letošních sitcomů. Sem tam parádně pobaví.
Válečná generace (2013) (seriál)
Setkáváme se s pěti mladými německými lidmy na začátku války. Každý z nich se vydá jinou cestou a my tak můžeme sledovat příběhy pěti různých charakterů. Dvou německých vojáků, z nichž jeden jde do války s přehnaným entuziasmem, kdežto ten druhý už ví, co ho čeká. Jedné německé zdravotní sestry, jednoho žida a jednu civilistku stále žijící v Berlíně. Na začátku bylo pět přátel, kteří si dali slib, že se o Vánocích opět sejdou. A nakonec se i sejdou, jen o 4 roky později a budou jenom tři. Friedhelm Winter : "Ze začátku jsme bojovali za zvou zemi, za svoji vlast, později za své přátelé. Za co ale bojovat, když už jsou všichni naši přátelé mrtví?"
Chata v horách (2012)
2 hvězdičky jsem přidala jen za posledních pětadvacet minut. Protože tyhle šílený úchylnosti já žeru.