Recenze (315)
Skandály ze života zvířat (2008)
Herce Steva Zahna mám vcelku ráda ,ale tímhle filmem naprosto přestřelil. Zbytečná rádoby komedie ,co se snaží tvářit jako superchytrej ,cool film ,ale přitom je to jen "sack of shit".
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Teen Wolf se pro mě stal během let opravdu srdcovou záležitostí. Z té vtipné oddechvky se špatnými efekty se časem stal vysoce kvalitní, komplexní seriál, kde si každý něco najde. Jak sérii od série zvyšoval pomyslnou příčku kvality, kterou je nutno s každou další sérií překonat, uvědomila jsem si, že nic podobného už tu nikdy nebude, protože TW má opravdové bijící srdce. Každá postava, každý důležitý moment a každý vtip se mi vplížil do paměti a do srdce. A jakmile skončily i poslední minuty této fantastické šestileté show, došlo mi, že finále mělo přesně to, co mělo mít. Dalo nám důstojný konec téměř všech postav a já jsem spokojená.
Slídil (2007)
Nebudu nic zastírat ,toto je film který nejspíš bude bavit jen intelektuály ,kteří si libují v hodině a půl trvajcí psychadelické slovní přetahované mezi dvěma mírně vyšinutými psychouši.
Moje borůvkové noci (2007)
Až na závěrečná polibek ,kde to vypadalo že Norah Jones bude sežrána chtivým Jude Lawem ,mdlý a oprýskaný snímek bez špetky kreativity či humoru.
Nákaza (2011)
Tvůrci se jistě snažili být originální ,a po shlédnutí filmu se divákovi také zdá ,že je originální ,ale po pár týdnech už je to jen další z nekonečně dlouhé řady apokaliptických nemocemi prolezlích snímků.
Pevné pouto (2009)
Silně melancholický snímek hodný uznání. Film kde život ruku v ruce se smrtí hrají prim.
Expendables: Postradatelní (2010)
Podle mě jen snůžka velmi známých akčních hrdinů. Fimy se Stallonem mě nebaví už jen proto ,že si myslí že díky pár plastikám a lehce uvadajícím svalům vypadá na dvacet. Nevypadá.
Trans (2013)
První hvězdička...ze skvělou hudbu ,co mě provázela celým filmem ,druhá hvězdička...za skvělé ztvárnění psychopata Jamesem McAvoyem ,třetí hvězdička....za parádní intriky hipnotizérky (z nějakýho důvodu mi připomíná čarodějnici) , čtvrtá hvězdička...za její závěrečnou řeč ,a nakonec pátá hvězdička...za lehce morbidní atmosféru.
Gardens of the Night (2008)
Až na to ,že obsah fimu je nesprávnej ...mě ten film bavil..ale je to hrozný co se děje.
Svět zítřka (2004)
Velmi originálně pojatý nudný film. Z části černobílý obraz a Jude Law s Gwyneth Paltrow to zachrańují.