Recenze (904)
Bratz 3: Superhrdinky (2007)
........ viz. Bratz : kouzelná křídla.
Bratz 2: Pyžamová párty (2006)
........ viz. Bratz : kouzelná křídla.
Bratz: Kouzelná křídla (2006)
Mám doma malou slečnu ( dítě už není a dospělá taky ne - je jí 14 ) a má batoh, mikinu a pár věcí, související z tímdle. Do módy jsem se nikdy nikomu nepletl, takže jen pokývám hlavou a myslím si svoje. ×× ¤ ×× Samozřejmě je to něco co je určeno pro ty holčičky a komu je víc jak 15 ( ? ) tak je jasné že ho to bavit nebude. Hodnotit to za sebe je to jasný hodnocení, ale protože to dceru ( a 2 další kamarádky ) bavilo, budu hodnej a za dceru i za sebe dám normální 3 hvězdy. Komentář by se dal uplatnit na všechny filmy - opakovat jej tedy nebudu
Bony a klid (1987)
Teď jsem to viděl asi po 10 letech ( nějak ty České filmy nemusím ) a musím upřímě říct že to nějak ztratilo humor. Pořád jsem jen čekal až bude konec. Docela otravovaly obě písničky, které prakticky celý film nepřestanou hrát. Připadlo mi to jako u kolotočářů - 2 písničky pořád dokola. Ta doba je vykreslená celkem reálně, jen mě to prostě nebavilo.
Líbáš jako Bůh (2009)
Nenávidím tyhle České komedie. Ne že by byly nějak špatně natočené ( jsou špatně natočené ) jen je prostě nesnáším protože je dávají 20x do roka. A všichni na to pořád budem čumět a smát se a budeme se těšit až to za 14 dní dají na jiném programu. Ha ha ha - fakt si to zaslouží odpad.
Popelka (2015)
Komentář od johnn333 plně vystihl co jsem k tomu chtěl říci. Jsem celkem známý tím že na Disneyho tvorbu ( pohádek a filmů pro děti ) házím tuny špíny a kolikrát mu ani nemůžu přijít na jméno, ale nová Popelka je návratem ke kořenům krásných sladkých příběhů, které tady dlouho chyběly. I když mi to trochu trhá ruku, dávám tentokráte pánům od Disnyho 4 plně zasloužené stár. Více takových a začnu přehodnocovat svoji averzi vůči tomuto studiu ( nebýt ale otravnosti mé dcery, která mě ukecala na kino, tak bych to určitě sám od sebe vidět nechtěl )
Rukojmí (2005)
Okem jsem potom hodil vlastně jen kvůli Brucíkovu ksichtu. No a nebavilo mě to.
Rosamunde Pilcher - Květ života (1999) (epizoda)
Stejný příběh jako těch dalších milion a půl. Tuším se u těchto filmů jen občas změní jméno autorky a pár lidí v obsazení rolí, jinak je to vlastně pořád to samé. Asi nejvíc na tom vadí ta hrozně zvolená hudba, která se mění z vteřiny na vteřinu.
Žaneta Show (2015) (pořad)
Partnerka na to přepla náhodou a už nepřepla zpět, takže jsem se na to s ní díval. Řekl bych že naposledy.
DobroDRUH (2015) (pořad)
Další blbec z kamerou, který si myslí že dokáže natočit lepší dokument o debilovy co se vydal do světa ( a hovno o něm ví ) Pár facek by ho srovnalo do latě.