Recenze (742)
Podvodník z Tinderu (2022)
Poprosím filmový remake s Dicapriom v hlavnej role :D
Poslední noc v Soho (2021)
Something about the '60s.
Maják (2019)
Jediné čoho sa divák pri tomto horore bojí je že nepochopí o čom to celé je.
Hra na oliheň - Kganbu (2021) (epizoda)
Scenáristi absolútne nevyužili možnosť na extrémny dejový zvrat a vo fifty-fifty hre nechali vyhrať všetkých favoritov. Dokonca väčšinu z nich from behind (po tom čo už slušným spôsobom prehrávali = asi im riadne drbe). To je ako keby na MS vo futbale vyhrali všetky penaltové rozstrely favoriti. Tento seriál mohol byť jednou z najlepších olympiád všetkých čias, ale úrovňou prekvapení nedosahuje ani len zďaleka level skorumpovanej olympiády v Moskve 1980. Za tú dejovú priehladnosť a výhry dejových favoritov je na mieste nazvať epizódu slovami: S***vená Liga.
Armáda lupičů (2021)
Plno dobrých hlášok, vynikajúce rozprávačské postupy, našlapané efekty len škoda že samotný dej filmu je ozaj plytký.
Kořist (2019)
Celkom napínavé, ale teda miestami nelogické a nerealistické.
Pryč od pece (2013)
Priemerný príbeh nezachráni ani nadupané herecké obsadenie.
Vlna (2015)
Tak moc americké
Staying Alive (2014)
Ak je pre Nórov toto komédia, nechcem vidieť tragédiu z ich produkcie.
Ve spárech ďábla (2018)
Celkom som sa bál.