Oblíbené seriály (8)
Hra o trůny (2011)
Taková moderní rodinka (2009)
Temný případ (2014)
hellyeah!!
Dva a půl chlapa (2003)
Opravdu něco, co jsem na televizních obrazovkách postrádal. Pro mě naprosto bezvadný seriál s věčně opilým děvkařem a "Alanem" :-D
Arrow (2012)
Rozjezd se mi zdá velmi slušný, tak uvidíme, čím dále překvapí... Po dokoukání série, musím říct, že jsem se posadil na prdel. Fakt výborné.
Teorie velkého třesku (2007)
Teorie strun, kvantová mechanika, astrofyzika, jaderná fyzika, teorie relativity a prodávání koláčů v tvarohovým ráji. I z této předlohy se dá, vykouzlit velmi povedený seriál.
Simpsonovi (1989)
Dr. House (2004)
Svérázný doktor, se svérázným scénářem, to je náš Gregory House....