Recenze (13)
Okresní přebor (2010) (seriál)
Místy slabší, ale pořád nejlepší českej seriál.
Nepřítel před branami (2001)
Začátek, pár momentů zprostředka a konec stojí za to, ale valná část z těch 126 minut za druhé zhlédnutí nestojí.
Lidice (2011)
Malarkey- míchání jablek, hrušek, ananasů a cihel do sebe ti opravdu jde. Ten film není dobrej, je o národní katastrofě, smutné a nespravedlivé epizodě našich dějin, ale jen kvůli tématu nebudu vynášet ten kýč do nebe, že? Ego si tu mastíš jenom ty.
Návštěvníci (1993)
Opravdu dobrejch vtipů tam není moc, ale je to klasika mýho dětství.
Mlčení jehňátek (1991)
Jako malej jsem se paradoxně nebál toho divnýho pána s náhubkem, ale toho úchylnýho "Buffalo Billa". A zůstalo to dodnes, zatímco Hannibal je sice magor, ale charizmatickej, z toho blonďáka je mi vždycky šoufl.
Rammstein: Live aus Berlin (1999) (koncert)
Rammstein v nejlepší formě, s písničkami, které byly skutečně metalové, se strhujícími efekty... škoda, že jsem tam tenkrát nebyl.
Denní hlídka (2006)
Dle mně nejlepší díl série, no dobře, s Šerou hlídkou, a takhle zprzněnej...
Noční hlídka (2004)
Problém je nejenom to, že lidem Lukjaněnkovou knihou nepolíbeným se to bude zdát takové až přespříliš komplikované. Je to vcelku kvalitní zpracování kvalitní knihy, která prostě JE z celé série nejslabší. Co se mi líbilo byl výběr hlavního herce, přidání takové té "surové reality", naopak tvůrčí invenci v případě měnění příběhu považuju za zbytečnou a kontraproduktivní. Mělo to na víc, ale mohlo to dopadnout hůř. Jinak Gesser a Zavulon jsou skvělí.
Kmotr (1972)
Klasika všech klasik, perfektní adaptace skvělého románu M. Puzza.
Mortal Kombat 2: Vyhlazení (1997)
91 minut laciných triků, plytkých dialogů, hrůzostrašné choreografie bojových scén a otřesných herců. Je to blízko, ale odpad to ještě není.