Poslední recenze (13)
Soupeři (1977)
První film Ridleyho Scotta byl pro mě velkým překvapením. Naprosto dokonale zvládnutý vizuál , na kterém je jasně patrné, že vystudoval prestižní výtvarnou školu. Neskutečná kamera s odkazy na obrazy starých holandských mistrů. Skvělá výprava a kostýmy a v neposlední řadě vynikající představitelé obou hlavních rolí.
Dívka ve vlaku (2016)
Emily Blunt podala životní výkon, postava Luka Evanse se vymakaná (myšleno tím fyzický vzhled), zjištění, že Lisa Kudrow nešla na plastiku a je přirozeně zvrásněná , opravdu potěšilo- to se dnes už často nevidí. A profíci z Hollywoodu odvedli dobře svou práci, takže to má spád. Perfektně jsem se bavila a minuty v kině uběhly jako voda v řece Hudson. Proto plný počet.
Doktor Živago (2002) (TV film)
Sice souhlasím s Faidrou, že vyobrazení ruské (sovětské) reality hlavně v druhém díle nebylo ideální (možná i díky omezenému televiznímu rozpočtu na výpravu), ale herci se snažili. Slovenský dabing mi místy nesedl ( naštěstí jsem neslyšela hlas M.Táborského k Hansi Mathesonovi- na tohle bych se nevydržela dívat). Protože už uběhlo 30 let od doby, kdy jsem četla román a moje paměť začíná být děravá, zaujal mě hlavně příběh. Za ten dávám 70%.