Recenze (93)
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Pořád špičková parodie. U mě jsou první dva díly sice malinko výše, ale stále vysoká kvalita! Je dobře, že série skončila a vyhnula se špatným pokračováním.
Bláznivá střela (1988)
Pravděpodobně nejlepší parodie, Frank Drabin neskutečně válí. Mraky hlášek, vtipných momentů a různých gagů. V téhle šílené komedii podle mě nejsou špatné scény jen skvělé nebo geniální. Škoda, že dnešní parodie jsou v naprosté většině případů trapné a nevtipné.
Tango a Cash (1989)
Super akční komedie pro kterou mám velkou slabost. Dva sřílející, mlátící a hláškující hlavní hrdinové musí spojit své síly (přestože se navzájem nemají rádi), aby potrestali zlého padoucha, který na ně ušil boudu a dostal je do lochu. Děj rychle odsýpá, občas nějaká akční scéna (dobře natočená), spousta hlášek a výborné finále. Jo a má to fajn hudbu od tvůrce legendární melodie "Axel F". K mé spokojenosti to naprosto stačí.
Manchester United: Oficiální příběh (2002)
Úžasný, i když v některých chvílích trošku rozvláčný dokument o mém milovaném klubu. Každému musí být jasné, že pokud má United rád bude nadšen, v opačném případě asi těžko.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Naprosto neuvěřitelně kvalitní seriál. Tolik sezón a stále si drží úroveň, kterou by mohly ostatní seriály opravdu závidět. Když sleduji film, kde je každá scéna vtipná a hlášky se jen sypou, říkám si - jak to sakra dělají? No a v tomto seriálu si tohle říkám v každé druhé epizodě. Navíc tvůrci se nebojí dělat si bžundu i z docela vážných věcí (pro Američany). Jinak, nejlepší je Homer!
Slunce, seno, jahody (1983)
Humoru a skvělých hlášek, z nichž některé z nich zlidověly, je zde požehnaně. O popularitě "Slunce, seno série" svědčí i neustálé omílání v televizi - kdyby to nebylo vtipné nikdo by to přece nesledoval (pořád dokola). Docela mě udivuje, že mnozí uživatelé jsou u vytržení z homolkových, ale na Slunce, seno se jim prý nelíbí buranský humor. Záhady, záhady...
Den nezávislosti (1996)
Gigantická nálož efektů, triků, bitev s emzáky. Velkolepá výprava, sympatičtí hrdinové, solidní příběh. Na tuhle sci-fi nedám dopustit, protože při jejím sledování si připadám jak v zábavním parku plném atrakcí a klidně překousnu některé extrémní dějové nesmysly.
Policejní akademie 2 (1985)
Docela mě překvapuje znatelně nižší hodnocení oproti 1ničce. Pro mě jsou první 3 díly zhruba na stejné úrovni - i když chápu, že originál je jenom jeden.
Policejní akademie (1984)
Minimálně první 3 díly série byly opravdu vtipné - aspoň já se bavil :-).
Police Story (1985)
O police story jsem neměl dlouhá léta tušení, že vůbec existuje, a to jsem nějaké Chanovo filmy znal a líbily se mi. Neřekl bych, že by to u nás nějak mockrát dávali, přitom se jedná o opravdu fantastickou akčně/komediální oddechovou záležitost (a mnohé horší akčňáky melou furt dokola). Rozumný děj, spousta humoru a bojové scény s neuvěřitelnou choreografií, které si nadšenec do těchto filmů prostě musí zamilovat + neokoukané prostředí Hongkongu 80. let přidávající na atmosféře.