Recenze (37)
Bitevní loď (2012)
Pocul som ze to ma uzasne zvukove efekty. Tak som stiahol Bluray-Imax (cca80GB) a pustil na 7.1 domacom kine. A fakt. Zvuk bol nenormalny. Zato film... videl som uz lepsie. Aspon na Rihannu sa dalo kuknut :) Takze samotny film 1*, zvuk a efekty 3* a Rihanna 1* :D
96 hodin: Odplata (2012)
Ako, nebolo to zle, ale na jednotku to nema ani ZDALEKA PRADALEKA...
Souboj Titánů (2010)
Original je original- nenahraditelny. Ale aj tento remake ma celkom pobavil. Sam Worthington pridal môjmu hodnoteniu 1*
96 hodin (2008)
Tak presne tento druh akcnaku zboznujem. Liam ide bezhlavo dopredu, popritom striela a rozbija huby kazdemu kto sa mu postavy do cesty. Parada. Akcia od zaciatku do konca. Zase nie je sa co divit. Pritomnost Luca Bessona i ked nie ako rezisera je tu velmi citit.
Ghost Rider 2 (2011)
Horsie pokracovanie akehokolvek filmu som uz davno nevidel. Totalna strata casu. Jedna * len za sympatie k Nicolasovi Cageovi.
23 (2007)
musim priznat, ze po vzhliadnuti tohoto filmu som tiez vsade zacal hladat cislo 23. Nastastie, nemalo to take nasledky :)
Maska (1994)
Tie jeho zuby ma este dnes desia :D
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Vyborne, ale uz o trochu slabsie ako predosle dva filmy. Kuzlo je uz prec...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Nie vzdy sa podari urobit pokracovanie, ktore by bolo aspon rovnako dobre ako jednotka. Ale tu sa to fakt podarilo.
Expendables: Postradatelní (2010)
Vsetci moji oblubeni akcni herci pokope- co viac si priat? :) Akciou a vtipnymi hlaskami nabity film na vecer s pukancami v ruke. Pohodicka :)