Recenze (124)
Andrej Rublev (1966)
Velmi zručne natočené na svoju dobu a plné myšlienok.
Osm statečných (2006)
rozplakal ma, krasny film, nepovedal by som, že je zamerany na detské publikum.
Život je krásný (1997)
Dlho som sa tomu filmu vyhýbal ale konečne som sa k nemu dostal a musim uznať že ma dojal..
REC (2007)
Toto ma chytilo!! perfektný film.
Válečný kůň (2011)
Pekný film krásny koniec so západom slnka, pohladí dušu :)
Lola běží o život (1998)
Energický film , originálny a pôsobivý .
Hitlerova kariéra (1977)
Najobsiahlejší dokument o výnimočnom človeku - motivuje .
Děrsu Uzala (1975)
Tak nádherný film - pre mňa najlepší od Kurosawu - Sibírska príroda je tu neskutocná a chcel by som tam byť .
Halloween II (2009)
Milujem tu Scout Tayloer Compton- bla tu ozaj šialená a v skrinke ma nejaký diazepam na nočné mory :))
Julius Caesar (2002) (TV film)
Super tv velkofilm, ktorému by však sadla trochu kratšia minutáž. Vercingetorix je tu moja najoblúbenejšia postava.