Recenze (278)
Tři bratři (2014)
Postupem času ve mně pohádka uzrála. Výborné Uhlířovy písničky přebrala nejedna školka a škola ke svému představení.
Trojí život (2018) (TV film)
Holky dobrý, ale zbytek hereckých výkonů, i scénář nic moc. Některé scény jsou taková slabota, až se podivuji, že je autoři vůbec pustili ven.
Ledové království (2013)
Moc pěkný příběh, který tentokrát vyloženě kazí hudební stránka...A to jsem muzikálová.
Pařba o Vánocích (2016)
Máte-li naprogramováno vypnout se po náročném dni, u Pařby se pěkně odpočívá...i paří samozřejmě.
Králova zahradnice (2014)
Králova zahradnice působí v obsazení teprve 38leté Kate W. jako oslava zralých žen a český dabing to jenom podtrhuje. Ale téma zahradní architektury, lásky ke květinám i nosný příběh si mě získaly.
Wind River (2017)
Kromě ostře vygradovaného rozuzlení oceňuji hudbu, která perfektně dokresluje napětí. A on za tím stojí sám Nick Cave!
Sanam Teri Kasam (2016)
Postavy se chovají absolutně iracionálně, já vím. Ale ty emoce! Jsem jich nabitá, což se mi často nestává. Jen stále přemýšlím, jestli film neměl skončit o hodinu a půl dříve.
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Něco málo bych vytkla hereckému obsazení. Zdálo se mi, že nejlepší herecký výkon předvedla Sabina Remundová. Také trvalo, než jsem se chytla co do rodinných vztahů, ale to možná nebude chyba filmu...Příběh se mi ve výsledku líbil, už se těším na další části.
P.K. (2014)
Příjemně jsem strávila čas u této vzletné komedie plné, která vůbec nebyla hloupá.
Hrátky s čertem (1956)
Úžasné kostýmy