Recenze (99)
Policie Hvar (2024) (seriál)
Na detektivku je to moc hloupý, na komedii malo vtipný. Zbýva jen atmosféra letního Chorvatska. Jo a ze tam není snad jedina chorvatsky mluvící postava je fakf divný .
Policie Hvar - Svatba plná nenávisti (2024) (epizoda)
Co měly znamenat ty peníze v kufru na konci, od koho?
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizoda)
Jako krimikomedie docela dobrý. Uvidím co další díly. Sledováno hlavně pro připomenutí si chorvatského moře. Za to je asi pul bod nahoru.
Krematorium (2024) (seriál)
Není tam Kozub, takže blbý ksichty dělá jen Fero. Pozitivem je, že věděli kdy seriál skončit. Ještě dva díly a bylo by to utrpení. Každopádně nápad skvělý, některé scény skvěle, jiné odpad (párty v krematoriu, "exorcista").
Berlín (2023) (seriál)
Proc proc proc. Proč tam musíte cpat tolik lovestory. Zkrátit na 5 dílu a bylo by to za 5 hvězd. Na 4 to vytahují staré zname španělské ženy zákona.
Slunce, seno, erotika (1991)
Co na tomhle téměř braku Češi vidí ..., prcni dva díly jsem neviděl a tenhle ma k odpadu velmi blízko.
Ostrov (2023)
Jako pozadí pro čtení detektivky snesitelný.
Jméno růže (1986)
Kniha je úžasná. Rozhlasová dramatizace je snad ještě lepší. A tenhle film - ja nevím, herecký koncert Conneryho, skvělý "Salieri" coby Bernard Gui. Ale jinak mi chyběla dramatická a tíživá atmosféra Knihovny, vynechání linky Knihovník - Opat, obecně hodně upozadeny Opat. 3 hvězdy jsou málo, 4 moc..
Jak vznikala Hra na oliheň: Výzva (2023)
Prakticky nic zajímavého neukázali. Jak byl řešeny dopad hráčů z mostu, rict jak dlouho se ktera soitez natáčela. Nuda. Zajímavé jen vizuálně.
Osada - Série 2 (2023) (série)
Temer zadny dil neresi zivot v Osadě, ale je to takova salai Ulice ci Ordinace v jinem prostředí. Škoda. Prfni serie byla celkem dobrá.