Recenze (555)
Dexter - Studený start (2021) (epizoda)
Už som si myslel, že ho nezapichne :) Ako úvod slušné :)
Duna (2021)
Tu asi niet veľa čo vytknúť. Kvalita, na ktorú sa čakalo. Skvelý vizuál aj zvuk, dobrý výber hercov, dobrá gradácia deja. Správne nechutný záporák. Talentovaný Chalamet, ktorého si vychutnáte ozaj dosýta. Otvorenie mnohých zaujímavých tém. Len škoda, že teraz dlho čakať na pokračovanie. 90%
Eternals (2021)
Taký guláš všetkého: trochu kvality, trochu zaujímavých postáv, trochu zbytočných, par fajn twistov, pár hrozných twistov, kopec trápnych vtipov, zopár podarených, dobré súboje, slabšie súboje a rozporuplné zakončenie. Nakoniec to ako tak drží dokopy. Najlepší Marvel rozhodne nie, ale v rámci žánru zabaví... 70%
Sexuální výchova - Epizoda 5 (2021) (epizoda)
Pravdepodobne najslabší diel celého seriálu. Jediné čo to vytrhlo z mizérie trápnosti bol ten moment na pumpe...
Dexter - Série 5 (2010) (série)
Zo začiatku to vyzeralo celkom na pruser, ale v zavere sa to vytiahlo na jednu z naj serii zatial. Julia Stiles potesila, tak isto ako hlavny zaporak. Napriek tomu musim vsak vytknut niektore naozaj kuriezne vyustenia a zhody nahod...
Hud (1963)
Jeden z mojich obľúbencov Paul Newman v takej trošku Deanovskej polohe. Slušný film z výbornými hercami. Síce celkom retro, ale občas padne vhod aj taký únik do týchto vôd. 80%
Válka zítřka (2021)
Vcelku svižné, taký trochu návrat do 90ok, povedal by som mix Dňa nezávislosti, Alienov a Tichého miesta :) Príšerky mňamkové, efekty a akcia ušli, čo mi trochu vadilo bolo pár debilín v scenári, hlavne druhá polka a také tie ozaj hlúpučké klišé ako že stredoškolský nerd nájde vesmírnu loď, ale ok, inak celkom zábava. 80%
Black Widow (2021)
Veľmi slabé tri, možno by som dal iba dve, ale ako rozlúčku s Natašou trochu dvihnem. 55%
Zodiac (2007)
Musím odstupom času pridať aj piatu hviezdu, keďže čím viac krát tento filmík vidím, tým viac ma baví a to sa stáva málokedy. 90%
Mortal Kombat (2021)
Chcelo by to troska sympatickejsich hlavnych hrdinov a mozno nejaky ozaj epic moment, kedze tento zaner to dovoluje, ale inak celkom oddychovka. 60%