Recenze (2 275)
Clarkson: Italský nářez (2010) (TV film)
Trochu slabší a místy i docela utahanějšítopgearovský zářez. Chápu, že tentokrát se Clarkson spíše než na vtipy soustředil na svoji lásku k autům a dost to oceňuji, ale i tak mi to přišlo jako jeden ze slabších kousků, který je paradoxně i delší než by měl být.
Clarkson - souboj žihadel (2009) (TV film)
Hamond s Mayem možná místy chybí, ale ve většině pasáží si vystačí Clarkson sám. Zábava je to totiž pořád furt. Soutěž s Fifth Gearem pobavil, Stig nezklamal a pár šílených kousků se zde samozřejmě taky najde. Takže zase velká spokojenost.
Piraňa 3DD (2012)
Ano, je to kravina a ano, režie je podstatně horší než u jedníčky. Ale to však neznamená, že by to nebyla sranda. Vtipný scény jsou zde opravdu vtipný a David Hasselhoff už nikdy nebude víc zábavnej. Posledních 20 minut jsem se bavil fakt hodně. Takhle si představuju typickej film pro pařbu s kámoši. Guilty pleasure roku.
Lovci hlav (2011)
Žánrová lahůdka, která se nebojí namixovat dohromady napínavé a celkem brutální scény s absurdním humorem. Děj sice není nijak originální, ale šlape bez problémů a dovede diváka také párkrát překvapit. Režisérsky mnohem ucelenější a líp zvládnuté, než celá Millenium trilogie dohromady.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Rodinná guilty pleasure, ve které se Rock vyprsuje, Vanessa Hudgens je poprvé sexy, Luis Guzmán je zase za idiota a Michael Caine lítá na obřím čmelákovi. Tvůrci si jsou naštěstí vědomi, jakou stupiditu, že to vlastně točí a tak si všichni pořádně užívaj. Vizuální efekty jsou fajn, pořád se něco děje a hlavně to hodně rychle uteče. Menší ročníky budou uspokojeny a ty starší se budou vlastně taky dobře bavit. Takže vlastně, proč ne.
Ochránce (2012)
Ne moc smysl dávající béčko s tradičně akčně neselhávajícím Stathamem a snad nejhorší dětskou herečkou, jakou jsem kdy viděl. Příběh je sice moc velký slepenec akčních scén, ve kterém o holčičku bojuje až příliš mnoho stran. Akce je ale hodně slušná a přestřelka v casinu nebo Jasonovo zmlácení japončíků v restauraci opravdu stojí za to. V 90. letech by to byl hit jako prase, dneska "jenom" hodně příjemný průměr.
Ghost Rider 2 (2011)
Stejně strašné jako první díl, akorát příběh je ještě blbější a Cageův výkon o několik tříd šílenější. U něj už to fakt vypadá, že si dělá z diváků jen zvrácenou srandu. Jinak je to ale strašná nuda, která vypadá jak direct-to-dvd béčko s trochu lepšími triky. Neveldine s Taylorem opravdu všechen svůj talent vyčerpali na Cranku. Ale pořád je to svým způsobem zábavnější než první díl nebo shitové Drive angry.
Nezvaní hosté (2011)
Totálně dementní a smysl nedávající horor, u kterého jsem napoprvé usnul a musel jsem ho nakoukávat na 3x. A to už i u současných hororů o něčem vypovídá. Jak se k tomuhle dostal jindy jistý Clive Owen asi jen tak nepochopim. Chvílemi jsem si přál, aby i mně ta trapná obluda vzala všechny smysly, abycho se na to nemusel dívat či to poslouchat.
Jump street 21 (2012)
Zatím komediální překvapení roku, aneb jak se dá z filmu, který z trailerů vypadal na pěkný průser, natočit hláškama napěchována buddy movie se skvěle sehranou dvojicí a s jednou z nejlepší cameo rolí vůbec. Jen škoda až příliš násilně přidaných akčních scén, které až na tu závěrečnou vůbec nefungovaly. Ale druhý film v řadě s výborným Tatumem? To už skoro vypadá, že ten kluk se konečně našel, bych to do něj před pár lety neřekl. 70%
Navždy spolu (2012)
Celkem příjemná romanťárna, která nesází na klišé a místy se nás snaží také překvapit. Mezi McAdams a Tatumem to navíc překvapivě hodně dobře funguje a až na pár zbytečných linek převládá spokojenost. Na současné romantické sucho slušný nadprůměr. 70%