Recenze (651)
Žhavé výstřely (1991)
Den kdy parodie dostala nový rozměr a Charlie Sheen se nadobro zaškatulkoval do role komika.
Beowulf (2007)
Nejdokonalejší animovaný snímek, zatím. Příběh, který zaujme každého pravého chlapa, vlastní ego kontra láska ženy, vážně skvělý, celkový dojem, byl jsem uchvácen.
Doktor Flastr (1998)
Podle mě nejlepší role Williamse, vtipný film o tom, že ne každý je nemocný, ale ne každý je zdraví.
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Já bych tedy raději doma Méďu.
Loch-ness teror (2008) (TV film)
Tedy takhle znásilnit Nesse to je opravdová nehoráznost.
Nikdy neprohrát (1978)
Skvělé suché vtípky, dvojsmyslný humor a orangutan který je asi zatím nepokořeným opičím hercem.
Žoldáci spravedlnosti (2006)
Jo jo Steven Seagal to je ale žoldák.
Predátoři (2010)
Celá halda hloupých vad na kráse scénáře a trapný pokus o navození atmosféry prvního Predátora, což na mě působí jako vykrádání námětu. Jev bohužel čím dál častější.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
I bez známých herců, věhlasného režiséra, perfektní podívaná, pro milovníky tohohle kultu.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Dokonalé propojení příběhů Vetřelce a Predátora na filmovém plátně!!! Jejich souboje jsou monumentální.