Recenze (651)
Poslední samuraj (2003)
Kde cesta začíná tam i končí, v případě Posledního Samuraje je to asi tak. Celé je to výpravné, Cruise hraje standartně dobře, miluju samurajskou tématiku!! Ale já prostě nevím, něco tomu chybí a je to takové celé klišoidní, jo to je to správné označení, celé to zavání provařeným klišé.
Síla muže (1992)
Hezky odvyprávěný příběh o Aparteidu, lineárně se vlekoucí přes dvě hodiny.
V Bruggách (2008)
Jsou herci kterým ne a ne přijít na chuť. V tomhle filmu hrajou hned tři takový. Colin Farrell, ten mi ale svým výkonem nevím proč připomínal Brada Pitta, Brendan Gleeson a Ralph Fiennes. Musím říci, že po shlédnutí si tuhle trojici budu pamatovat bděle!!
Ošklivé káčátko a já (2006)
Povedený animák, který však kvalitou animace není zrovna na špičce, ale dohání to vtipem a osobitým příběhem o tom jak se můžete z labutě stát kachna a pak zase z kachny labuť:D Nejlepší je kočka poškozená léty vystupování jako břichomluvec!!!
Divočáci (2007)
To se jednou takhle sešli John Travolta, Tim Alen, Martin Lawrence, Ray Liota, William H. Marcy a ještě do partičky přibrali Marisu Tomei. Spolu se totálně zkoksovali, přečetli si scénář a rozhodli se natočitu tuhle píííp sračku. Když se na to kouká soudnej člověk, nemůže jinak než se smát, ale zoufale a beznadějně!!
Americká panna (2009)
I když je tahle komedie celkem nuda, tu a tam se objeví i pár okamžiků kdy se pobavíte, ale vážně jen pár.
Vesmírná exploze (2008) (TV film)
Tak tohle je vážně exploze, ale spíš septiku.
Kopačky (2008)
Směšná rozchodová komedie s osobitým stylem a zábavným scénářem, překovává i Riskni to s Polly, kterémuž musím ubrat jednu hvězdu.
Hellraiser III: Peklo na Zemi (1992)
Zklamaní, ale zároveň tak nějak stále na stejné vlně se nesoucí pokračování. Další díly jsem raději neriskoval.
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
100%ně povedené pokračování, které původní film a námět povzneslo na pekelnou úroveň.