Recenze (49)
Black Books (2000) (seriál)
Linehan a Moran su krali sitcomov...rozhodne jeden zo skvostov tohoto zanru s nekonecnym britskym (resp. irskym) humorom a skvelym "dizajnom" i stvarnenim postav...v tomto pripade naozaj nie je co vytknut. Kto nevidel, prichadza o vela...velmi vela zabavy.
Metropolis (1927)
tento film ma uchvatil v roku 2011 ked som sa k nemu konecne dostal a naozaj si neviem predstavit tie emocie ake musel vyvolavat v ere svojho vzniku..blockbuster konca 20. rokov ktory ani v dnesnej dobe nesklame..nadcasovost je pre tento film slabe slovo..klenot svetoveho filmu.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
neuveritelne precenovany film...viem, ze pojdem proti prudu, ale o tomto filme sa da povedat naozaj len malo pozitivnych veci...je to kvazipsychologicke, kvazipoeticke a kvazinezavisle...nicholson je rebel len preto aby rebelom bol, postavy su len potemkinove fasady kvalitnych filmovych postav...filmova perla to nie je, a ak ano, tak len riecna a kazova.
Funny Games (1997)
jeden z filmov na ktory len tak nezabudnete...a to sa pocita. ale POZOR - tento film NIE JE pre vas v pripade ak si pod zanrami thriller a horor predstavujete neohrozeneho hrdinu ktory vam v zaplave vybuchov a strelby neda vydychnut, pripadne film v ktorom sa bojite malych dievcatiek a nevysvetlitelnych ukazov vyskytujucich sa na obrazovke/platne v spravny moment kedy to necakate s doprovodom poriadne hlasneho podmazu soundtracku. toto, je totiz trochu ina salka kavy, asi najlepsie zanrovo zaraditelna pod exploitation thriller/horor.
Mulholland Drive (2001)
jeden z filmov ktory si este 10 minut po skonceni prehravate v hlave a hovorite si..."wow"...Lynchova lahodka, ktoru pre kazdeho milovnika filmu patri do "must see" kategorie...pre niekoho mozno menej prehladne, no film krasne graduje a divaka si pekne dovedie do finale v ktorom clovek vsetko pochopi a dostavi sa ten spomenuty wow efekt.
Super 8 (2011)
strata casu - vazne, prosim len od toho nic necakajte...okrem celkom fajn vykonov dvoch chlapcov (hl. hrdina + fattyboy) a jedneho dievcata je to do neba volajuca hlupost...scenar snad ani nemohol byt horsi, v X pripadoch filmu chyba co len stipka logiky (tanky bojujuce proti nikomu len kvoli tomu aby scena vyzerala dramatickejsie...atd...). jedina cielova skupina by mohli byt deti okolo veku 11-13 rokov, no ani to si nie som celkom isty..
TRON: Legacy 3D (2010)
celkom pekne vizualne-technologicky spracovane nic, ktore prinasa len a len nudu a sklamanie. + mozno este raz nudu.
Prometheus (2012)
zbytocny prequel v ktorom Scott vykrada Scotta s nehoraznou drzostou...prva pol hodinka fajn, pekny build up, potom sa z toho stane sice remeselne pekne urobena, no prahsprosta vyvrazdovacka bez napadu, kreativity a predovsetkym s poriadnou davkou stupidity a dojmu, ze ste to vsetko "uz niekde videli"...poslednu tristvrtehodku som dufal, ze vsetci herci uz konecne poumieraju a ja budem moct ist domov s cistym svedomim, ze som tomu filmu dal sancu. bieda.
Po přečtení spalte (2008)
bola by hlupost nechat si ujst tento komedialny skvost kvoli slabsiemu hodnoteniu a niektorym komentarom...dovody -1. "coenovsky" scenar pripominajuci doby Lebowskeho, 2. na mieru usite postavy pre vsetkych hercov (ano, vratane pitta) , 3. humor, humor a este raz humor....nemyslim vsak ten typ ktory vas udrie priamo do hlavy a po prvotnom precitnuti z vas vyprcha..ale presne ten humor, ktory sa ukryva v dialogoch a situaciach, ktore budete radi pocut a vidiet i niekolko krat...a pocas toho opakovania objavovat stale dalsie a dalsie lahodky.