Recenze (513)
Černé zrcadlo - Nenávist národa (2016) (epizoda)
Vynikající premisa nejen o technologii zneužité ke konání většího zla, ale také nastavující zrcadlo jednotlivcům/společnosti - jak to v Black mirror ostatně bývá (více bývalo v 1. a 2. sérii). V závěrečné, delší epizodě bo-hu-žel zastřená do hávu mizerné kriminálky s nepřesvědčivými herci, jejichž postavy konají začátečnické chyby a asi nad děním kolem nich příliš nepřemýšlí. 50%
Černé zrcadlo - Muži pod palbou (2016) (epizoda)
Konečně, po skutečně slabých tématech lesbické romance a závislosti na sociální akceptaci, kde technologie v příběhu nehrály významnější roli a dvou alespoň zábavnějších příbězích s opodstatněnějším využitím moderních technologií... přichází třetí série ve svém pátém díle se silnou, nosnou myšlenkou. Děsivý pohled na jednu z těch pravděpodobnějších linek, jakým způsobem mohou být technologie... ano, black mirror je silně orientován na technologie... zneužity.
Sousedi 2 (2016)
je tam asi 15 skvele vypointovanych vtipu a dneska mi to proste stacilo + hvezda navic za rogena + zacovi fandim?
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
V komiksech pře mezi supermanem a batmanem snad funguje, tady je její konstrukt zcela lichý. Natočit tak nudný spektákl o tak zajímavých charakterech je svého druhu také umění a zack snyder se v něm od dob sovích strážců nebezpečně zdokonaluje.
JFK (1991)
Stone tyhle kritiky americkýho byznysově-politickýho systému umí. Film je velmi sugestivní, velmi strhující, šokující a obviňující. Pokud vás to dožene k tomu, něco si o tématu přečíst a nepřijmout jen tezi, kterou Stone předkládá, tím lépe. Pět hvězd ne za to, že Oliver předložil neprůstřelnou odpověď, ale že mě dokopal si o tom přečíst trochu víc, než jen to, co lze najít na WIki.
Rychle a zběsile 7 (2015)
akce je tak nepretrzita, ze jsem se ji zakratko prejedl a tento film bohuzel nic jineho, nez akci, nenabizi.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Pletenec vztahů obepínající akci, která nejen, že nebyla napínavá, protože je jasný, že Hunt je nesmrtelnej, ale co je horší, nebyla nijak extrémně zábavná/objevná, čímž se tento deficit má kompenzovat. Sem tam nějaký humor a občasná hra s divákem, ok. Ve stínu předchozího nepokrytě a geniálně parodického dílu zklamání.
Noční běžec (2015)
strhujici, nepredvidatelny pribeh, s mistrne vybudovanymi postavami. liam neeson jako akcni borec - to je prekvapeni a doufam, ze se v jeho kariere dockame dalsich takovych roli!!
Zocelovací kúra (2015)
v ramci kariery willa reffella nadprumer.
Kouzelníci (2013)
zbytecny film. ze to maji carrey a carel zapotrebi.