Recenze (51)
Interstellar (2014)
Úplně mě pohladil po duši.
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Tak tohle je moje guilty pleasure. Absolutně. Dostala jsem se k tomu náhodou o prázdninách, když jsem se šíleně nudila, a tak jsem zkusila všechno možný, i Teen Wolf (díky díky díky:)). Nemohla jsem se pak dočkat každého dalšího dílu... Každopádně... Scott se Stilesem spolu s Lydií utáhnou seriál úplně v pohodě, ale tak moc mi chybí Allison, Isaac a Chris! Opravdu moc! A v té poslední sérii nebyl ani Derek s Peterem! Už to nemá takové grády pak. Navíc, není magor jako magor a Peter je v tomto naprosto jedinečný! Ten novej psychózní týpek Theo či jak je nudnej k uzoufání! Kira je to samý v bledě modrým, navíc se se Scottem k sobě vůbec nehodí. Na Maliu a toho mladýho jsem si docela zvykla, ale sakra... Danny? Kouč? Jestli se něco stane šerifovi, tak si mě nepřejte!!!
Arrow (2012) (seriál)
Za poslední sérii přidávám čtvrtou hvězdu. Jo... takhle by se mi to líbilo (ale bez Felicity, začala mi být neuvěřitelně protivná, opravdu ukázková práce, jak zmrvit fajn postavu).
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Hodnotím první dvě sezóny. Naprostá pecka. Ale... musela jsem mít titulky... njn, některé věci bych fakt nedávala. A to co Nathan vypouštěl z pusy... bože, kdo to vymyslel? Vyloženě jsem u toho prskala smíchy!
Padesát odstínů šedi (2015)
Knihou i tou negativitou okolo jsem nedočtená, takže s klidným svědomím dávám za čtyři, i když se tam vlastně zas tak moc nestalo. Ale tak příjemně to uteklo a navíc Jamie i Dakota byli sympaťáci.
Strážci Galaxie (2014)
Dost dobrá blbina. Opravdu:).
Kingsman: Tajná služba (2014)
Opravdu vynikající. Naprosto zvedne náladu.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Přiznám se bez mučení, že ta čtvrtá hvězda je víceméně pouze za nádhernou vizualizaci a za ten nádherný svět. Taktéž mě tenhle díl bavil o něco více než první. Jinak je to vata, absolutně vata, sice kouzelná, ale dalo by se to smrsknout do dvojky a nikdo by si ničeho ani nevšiml.
Ladíme! (2012)
Příjemné.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Super atmosféra, myslím, že se to povedlo. Nejsem si ale jistá, jestli bych bez znalosti knihy hned všechno pospojovala.