Recenze (1 058)
Fargo (2014) (seriál)
První řada Farga je naprostá pecka. Billy Bob exceluje a ostatní zrovna nezaostávaj, do toho ještě famózní soundtrack. S druhou řadou je to jako u Temnýho případu.. snažíte se jí dát šanci, ale bolí to.
Temný případ (2014) (seriál)
První řada dlouhou dobu profituje z prvního dílu. Příběh se pozvolna rozpíjí do všech stran a graduje v opravdu vynikající finále. Druhou řadu jsem vypnul po druhém díle, nechytla mě .
Bill Burr: I'm Sorry You Feel That Way (2014)
Plešatý hovado, jemuž úcta, pokora a hodnoty můžou vytřít prdel. Pecka.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Atmosféra, napětí, neuvěřitelně propracované a věrohodné prostředí, skvělý soundtrack a charisma herců dělají z Peaky Blinders značně návykovou záležitost, které podlehnete dříve, než by se mohlo po prvním díle zdát.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Moderní akční nálož, která nemá sice hlubokou logiku, zato však nabízí svěží jízdu a prvotřídní styl. Za mě dobrý.
Válka ve Vietnamu (2017) (seriál)
Nejpropracovanější válečná série, na kterou jsem kdy narazil. Postupné odhalování výrazného konfliktu minulého století v širokých souvislostech. Velmi dobrá práce s pohledem na změny kolektivního vědomí v různých letech, což nemálo pomáhá k pochopení - proč se vlastně něco podobného vůbec stalo. Drsné dobové záběry, výpovědi přeživších, podstatné a přehledně podané informace - opravdová dokumentární špička.
Apokalypsa: 1. světová válka (2014) (seriál)
Dějiny první světové v kostce se zprostředkovanou logikou jednotlivých etap války.
Afrika (2013) (seriál)
BBC s Attenboroughem chrlí ohromující záběry. Přitom je to tak klidné a nenucené..
Zmrzlá planeta - Série 1 (2011) (série)
Záběry, které se neokoukají nikdy.
Lov (2015) (seriál)
Nádhera.