Recenze (1 058)
Angláni na útěku (2018)
Tenhle film reprezentuje více než jakýkoliv jiný žánr, žánr: naprosto zbytečná sračka o ničem.
Castle Rock (2018) (seriál)
Místy až zbytečně zamotaný příběh, který lze jakkoliv ohýbat, aniž by divákovi přišlo něco divné. Tíživá a velmi ponurá atmosféra městečka je díl od dílu patrnější a méně sympatická. Díl od dílu mi přišel Castle rock méně a méně zajímavý. Nakonec jsem jej dokoukal už jen z povinnosti.
Když draka bolí hlava (2018)
Ten film je děsný v mnohém, ale tak nízké hodnocení si snad nezaslouží, viděl jsem hodně po všech směrech horších pohádek. Hodně mne pobavila Gottova slovenština, teda zezačátku, pak už to tak vtipné nebylo, trhalo to uši. No nevadí, i tak příjemná vzpomínka :). Vyzdvihnul bych koncept pohádky a to, že draci byly přátelé. Bohužel dialogy, chaos, nedomyšlenost, střídání jazyků a bezduchý příběh pohádku shazují do propasti, ve které je.
Malá čarodějnice (2018)
Malou čarodějnici jsem viděl v originálním znění s titulky a víte, jak je to s němčinou. Libozvučný jazyk to zrovna není, což trochu kazí dojem. Jinak jde o sympatickou pohádku s podivně chudým příběhem a občasným závanem milého vtipu. To vás na jedné straně donutí se dlouze usmívat a pak taky pořád koukat na hodinky, kdy to konečně bude končit. A že si počkáte. Pohádka trvá hodinu a tři čtvrtě.
Coco (2017)
Někteří tu vyzdvihují konec filmu, pro mě ale představoval jeho nejhorší část. Přišlo mi to až přehnané, to sdělování poselství, až nekonečně dlouhé, nudné a předvídatelné. Závěr mi zkazil celkový dojem. Každý divák tuší, kam film směřuje, tak proč to tolik natahovat...
CHIPS: Bláznivá hlídka (2017)
Škoda jen, že ve filmu úplně absentují hlášky, jinak jde o příjemnou kravinku.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Moderní akční nálož, která nemá sice hlubokou logiku, zato však nabízí svěží jízdu a prvotřídní styl. Za mě dobrý.
Lajna (2017) (seriál)
Langmajer je naprosto geniální.
LEGO® Batman film (2017)
Řeknete si profláklej Batman a loutkovej příběh z kostiček Lega, to bude asi těžká nuda... Kupodivu to tak není. Jde o parodii na všechny ty superkraviny co točí u Marvela a docela podařená. Film jede od začátku do konce ve stejném duchu i tempu, což mne ke konci už trochu bolelo.
Městečko Twin Peaks - Návrat (2017) (série)
Neviděl jsem první 2 řady, nýbrž pouze tuto a musím říci, že mi absolutně nedošlo, o čem seriál vlastně je. Ne vždy je nutné dodat příběh, samozřejmě, byť se to očekává, ale zde to bylo až moc rozvětvené, až moc nedávající smysl. Taková nudná bezobsažná načančaná velmi osobitá podívaná, která mě jen stěží mohla minout více. Od prvního dílu jsem čekal, kdy se dozvím pointu toho všeho, od 10. dílu jsem pomalu začal tušit, že nikdy. Po posledním díle mám jistotu.