Recenze (314)
Likvidátor (1996)
docela slušná akčňárna, ale Cameron ani McTiernan to není...
Rolničky, kam se podíváš (1996)
docela dobrý...
Kurýr 2 (2005)
při totálním vypnutí veškeré mozkové kapacity jsem se skvěle pobavil u této přímo "absurdní akční komedie"
Účastníci zájezdu (2006)
anna polívková rulez!!
Čert ví proč (2003)
ovšem CSONGOR KASSAi "RULEZ"!!!!!!!!!
Kletba bratří Grimmů (2005)
tak stašně bych chtěl tomuto filmešku dát vyšší hodnocení už kvůli terrymu, kterej se s ním dost natrápil, ale něco tomu prostě chybí...(a počkám si na TIDELAND) PS: matt damon!
Matrix Reloaded (2003)
zbytečné rozmělňování dokonalé jedničky - dle mého názoru měl matrix zůstat jenom jeden (nemluvě o tragické trojce...)
Moje krásná čarodějka (2005)
váhám mezi dvěma a třema *, ta třetí je pro nicole
Přežít Vánoce (2004)
james gandofini RULEZ
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
po geniální interpretaci alfonze cuaróna pěkná slabota..... ale zase o chlup lepší než verze chrise columbuse