Recenze (43)
Princ a pruďas (2011)
Čekal jsem lepší parodii na fantasy, ne tak přisprostlou, a víc nápaditou. No nedočkal jsem se. A tu hudbu, si ten film vůbec nezaslouží.
Na život a na smrt (1998) (seriál)
(+) Mytologie postav, pěkný ženský, Rayden, filozofie, příběh (-) Málo postav, efekty, souboje, nelogičnost, hloupé zápletky (ale ne vždy)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Můj první dojem ze seriálu byl že je zbytečně natahovaný a nic moc se tam neděje. Ale pak zvlášť ve druhé řadě zábava nabrala na otáčkách a hezky se to rozjelo :)
Merlin (2008) (seriál)
Tak na tenhle seriál jsem narazil úplnou náhodou :o) a je to pecka, má to nápad a hlavně je to vtipný :o)
Thor (2011)
Tak trochu pro děti :o) kladně hodnotím efekty, mytologii/prostředí a humor. Na mě trochu moc přeslazené a role Natálky jako vědkyně, je spíše úsměvná, stejně jako většina kostýmů :o)
Rychle a zběsile 5 (2011)
V tomhle filmu si chlapi i ženský přijdou na svý :o) Kdo nepohrdne typickou americkou akčňárnou, a nic od toho nečeká, možná se bude i bavit :o) Bez Dwayne Johnsona by film byl poloviční.
Crows Zero (2007)
Oduševnělá rvačka.
Vřískot 4 (2011)
Jedno velké klišé. A nic na tom nemění ani to, že to postavy dopředu avizují. To je takzvané "klišé v klišé."
Zdrojový kód (2011)
Skvěle fungující, inteligentní zábava, která se bude líbit všem, co žijou tak trochu mimo reálnej svět, přemejšlej o tom, co bude po smrti, co je potřeba změnit na tomto světě, a jak správně žít aniž by museli "loadovat".
Sucker Punch (2011)
Jedna lolitka, minisukně, katany, pěkná akce, a tím je spuštěn plazí mozek spolu s nízkými pudy, které v sobě člověk někdy více, někdy méně úspěšně, potlačuje. Ano ano.... plaz vs. savec - 1:0