Recenze (163)
Světová válka Z (2013)
Mrzí mě, že musím dát jen 3*, ale víc nemůžu. A to především za ten konec. Totiž do chvíle, než se Brad objeví v sídle WHO, má film neskutečné tempo (a to nejen kvůli sakra rychlým zombies), hned od začátku to na vás vybalí na plný plyn, což mě velmi mile překvapilo, od té chvíle se nezastavíte, vrchol všeho je v Izraeli, jenže... Jenže pak se Pitt dostane do již zmíněné centrály WHO a pak už to byla docela nuda a kolikrát jsem si zavzpomínal na RE a jeho Umbrella corp.. A to je právě škoda. Nebýt tedy té poslední třetiny filmu, dal bych min. 4*, ale takto to opravdu nejde.
Zelená zóna (2010)
Upřímně trošku zklamání. Od Greengrasse jsem po United 93 a Bloody Sunday (Bourna nepočítám) čekal trošku víc. Zelená zóna na mě působí dost nedotaženě, pořád mám pocit, že mi něco chybělo. Pravda, tempo film má, ale myslím, že to mohlo a hlavně mělo být natočené mnohem lépe. Film je za tři, ta čtvrtá je jen za téma, které konečně ukazuje pravý důvod války a invaze do Iráku.
Nevědomí (2013)
Přesně ten typ sci-fi, co mám rád. Sice jsem se neubránil občas pocitu lehkého deja-vu u některých scén, ale to mi tolik nevadilo. Co mi však vadilo, byla ta typicky americká nutnost nacpat do jakéhokoliv filmu milostnou linku a její doplňující scény. Proč proboha? Vždyť bez toho (nebo alespoñ v minimální míře a jen okrajově) by to bylo mnohem lepší. A ještě musím pochválit výborný soundtrack včetně mých oblíbených Led Zeppelin.
Daredevil (2003)
Otřesný účes Bena! Na druhou stranu roztomilá Jennifer. Takže průměr.
Vylomeniny (2013) (pořad)
Tak tohle byla fakt sranda, doporučuji...
Konečná (2013)
Docela zklamání. Comeback Arnieho jsem čekal o třídu vyšší. Konečná je jen o poslední dvacetiminutovce. Zbytek filmu je jen vata a nuda a dopadení hlavního záporáka vysloveně slabé.
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Nečekal jsem nic jiného, než českou okleštěnou verzi Fear Factoru. Z části jsem se nemýlil. Ale jinak jsem se totiž kupodivu u některých (zvláště těch bolavých) úkolů docela nasmál. Po prvním díle 3*.
Bullittův případ (1968)
Můj hodně oblíbený film. Steve McQueen a Ford Mustang, tomu říkám třaskavá kombinace, ze které je nejlepší honička všech dob a ještě k tomu pěkně postaru. Radost koukat.
SLAVIA - hvězda na správném místě (2013) (pořad)
Celkem důstojná oslava 120 let nejstaršího klubu v naší zemi za přítomnosti mnoha legend a domácích i zahraničních hostů. A Standa Procházka je opravdový machr! Mohlo být také více historických ukázek, ale v tomto případě to vcelku chápu. P.S. Cinklého Peltu příště vynechat.
Tabu (1994) (pořad)
Vševypovídající o tomto pořadu naleznete v parodii Zdeňka Izera