Recenze (15)
Definice lásky (2012) (TV film)
4* za scénu s přibouchnutýma rukama v kufru (nasmála jsem se), přestože ze zdravotnického hlediska by dvojitá bolest těžko byla snášena pouze s párvteřinovým řevem a pak stoickým klidem...ač film, co se týče nějakého hlubšího sdělení, nestál za nic, jak to vystihl Gemini, něčím mě zaujal...možná právě tou chaotičností a celkem vtipnými skeči (nemůžu říct dialogy, pač se tam téměř nemluvilo...)
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Jasně, včera jsem na jeden zátah dala všech 5 dílů...jasně, ty dialogy, a plytké milostné scény...jasně, počítačové efekty z let minulých...ale víte co? Mě se to líbí...líbí se mi ta představa silný lásky, která vám nedovolí spát a myslet...sice Bella je chvílemi jako vosková panenka s IQ 28, když absolutně všechno bere s nadhledem (dítě jí žere vnitřnosti a ona leží a usmívá se...musí pít brčkem místo koly krev, a pořád se usmívá...v každým díle jí upír prokousne ruku nebo jí Edward způsobí modřiny a ona se pořád zamilovaně usmívá...), ale miluju tuhle ságu, dokáže ve mě vzbudit ty mnou pečlivě schované romantické představy a ze mě se stává stejná troubelína jako patnáctiletá paštika ze střední.
Půlnoc v Paříži (2011)
Století páry v kombinaci s krásou Paříže = pro mě báječná oddychovka s nečekaným koncem...
Černobílý svět (2011)
tenhle film jsem původně stáhla kvůli Emmě Stone, ale nakonec skončil v mojí TOP, protože je bezchybně zpracovaný, s perfektním obsazením a jedinečným scénářem. Drama o čistotě duše a stoprocentnímu nasazení pomoci, což se v reálu už moc nevidí. Určitě doporučuju.
Amorův úlet (2006)
No...při první scéně, jak Biggs vlítne jako amorek do restaurace, jsem to chtěla vypnout, nemám moc ráda komedie typu Prciček, ale nechala jsem běžet a vcelku se mi film nakonec líbil, spoustu vtipných hlášek např.na smetišti, vtipných scén (sekáček na maso), prostě fajn oddychovka...
Panna nebo orel (2010)
Mě se líbila Emma Stone v roli holky, co ze sebe omylem udělá něco, co není, a svojí přijatou roli hrdě dotáhne k dokonalosti...líbí se mi její šarm, nenucené herectví a absolutní souhra s postavou.
V cizí kůži (2011)
vypínám po 10 minutách, ale ne kvůli kvalitě filmu, prostě už mi nesedí tenhle styl humoru. Jinak kvalitní herci a určitě velká zábava.
Dr. House (2004) (seriál)
Jako zdravotnice patřičně oceňuji...potají Gregoryho miluji...a používám jeho definice v práci :-)
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Můj TOP...stále dokola...
Vějíř lady Windermerové (2004)
okouzlující Helen Hunt v blankytně modrých šatech a rudé rtěnce...jsem rozechvělá...